Gå til innhold

Råmelk i uke 25!! Er ikke dette tidlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! Lekker råmelk allerede!! Våknet i morges helt våt på armen... Og joda, det var jammen meg råmelk som var kommet. Kan ikke huske at det kom så tidlig sist? Er dette normalt? Er jo "bare" i uke 25 nå. Huff, ser mørkt på å begynne sove med BH allerede nå! Også nå når det blir sommer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk råmelka enda tidligere i forrige svangerskap, tror det var rundt uke 22 eller noe? Men det rant ikke noe på egenhånd, bare når jeg trykket ut selv. Nå er jeg 20+5, men ingen tegn til råmelk ennå. Full stopp faktisk, for jeg hadde faktisk litt melk igjen i puppene da jeg ble gravid (til tross for at det er 4 år siden sist!!) ;-)

Skrevet

Tror det er helt normalt. Jeg begynte å lekke rundt uke 20 denne gangen. Plagsomme greier....

Skrevet

Helt normalt...

Jeg merket at jeg fikk råmelk denne gangen i uke 16 alt...

Skrevet

Med de to guttene mine hadde jeg melk fra 4 måned! Nå har jeg ennå ikke fått noe (venter jente) og venter i spenning. Sov med håndkle under deg i stedet for bh, og ta en dusj hver morgen da!

Skrevet

Huff ja, da får jeg vel bare venne meg til innlegg... Ja, blir nok håndduk her iallefall en stund til. Orker ikke BH hver natt.... Plagsomme greier!

Skrevet

Jeg fikk det som smått alt i uke 18, og i går da jeg var 21+1 opplevde jeg for første gang at det lakk gjennom klærne da jeg var ute... flotters :P

Skrevet

Hihi..Ja bare vent til vi er mot slutten og melka kommer ordentlig i gang. Hehe

Skrevet

jeg har begynt å lekke allerede nå i uke 15!men kommer ikke mye da... Jeg går på Afipran, som er kvalmestillende, og dette kan visst være bivirkning her - så vet ikke jeg!

Skrevet

Nå har råmelka kommet her også. Er 20+6. Litt, artig siden jeg skrev svar til deg for et par dager siden (da hadde jeg ikke merket noe ennå). Skikkelig gul er den, akkurat som jeg husker fra sist ;-)

Skrevet

Jeg fikk i uke 18 sist. Er nå i uke 20, snart 21, og har enda ikke fått det, heldigvis. Håper det kommer veldig sent denne gangen.

Så nei, ikke unormalt :)

Skrevet

Tror jeg fikk råmelk da jeg var ca 22 uker på vei. Lekker om nettene også... Irriterende!

Skrevet

sniker inn fra 1 trimester, jeg har hatt råmelk siden uke 6, og er nå straks i uke 9. så er nok normalt. med førstemann fikk jeg også veldig fort råmelk, men husker ikke på hvilken uke. jeg ammet ikke førstemann, men alikevel så er råmelka her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...