*Lissi* Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Helt utrolig! Snart 2. trimester. Hvor ble tiden av:-) Kanskje på tide å bestille time til jm også snart. Har vert noen travle uker og har nettopp mistet søsteren min, så har liksom helt glemt at jeg er gravid. Gleder meg til å kjenne små spark snart:-) Lykke til alle sammen!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Så spennende:) En uke igjen her inne jeg også. Har noen perioder der tiden flyr, og glemmer magen helt:) Andre dager synes jeg alt går altfor tregt:s Trist med søsteren din..
AnnaA+T Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har også bare en uke igjen her inne Blir liksom litt mer virkelig når 12 uker er passert ...Veldig trist at du har mistet søsteren din
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ja, deilig med følelsen av at andre trimester nærmer seg:-) Bare en uke igjen på meg og! Mest av alt gleder jeg meg til energien er på plass igjen og kvalmen sier farvel:-) Enda dagene er blitt mye bedre enn for en uke siden.. Så trist med søsteren din, klem til deg!
*ulvemor* Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 lykke til videre.. det blir godt å komme etter:) trist med søstra di ja:( håper det går bedre nå!
Mamma`N Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 jeg har også i underkant av en uke igjen...hvor ble det av 5 uker på vei og evigheter til 12 uker....??? lykke til:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 1 uke igjen her også =) Kvalmen er på vei vekk og energien på vei tilbake. Mulighetene for at jeg begynner å jobbe igjen er stooor =) Gleder meg til det. Mannen min sa til meg på 17 mai at det var godt å ha meg tilbake igjen !
*Lissi* Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2010 Energien er faktisk tilbake her også. Har uansett skjedd så mye at jeg ikke har rukket å være trett. I forrige svangerskap var jeg sinsykt trett til uke 24, så dette lover godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå