2harBlitt3<3 Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hei! Jeg er seks uker +3 på vei, og har helt fra begynnelsen hatt litt mensmurringer innimellom, men i natt hadde jeg sikkelig mensvondt og er så redd for spontanabort:-S Fler som har opplevd dette? klem fra meg:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Hei! Hadde det sist jeg gikk gravid! Det gikk fint det. Lykke til:o)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 P.S. Sist jeg gikk gravid og det gikk bra hadde jeg mensmurringer:o) Jeg hadde en SA i januar, men da hadde jeg ikke mensmurringer i forkant. Tydeligvis behøver ikke det bety at det går dårlig altså)
2harBlitt3<3 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2010 Ok, det er bra at det er håp da:) Er jo så skremmende å tenke på synes jeg:)
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Hei:-) Jeg er 11 +1 dg og mensmurringer har jeg hatt ja. Nå har det gått over til en følelse av at jeg har overtrent:-) Så det går bra med mensmurringer:-)
*ulvemor* Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 jeg har også det Er ikke kvalm, men har sånne mensmurringer hele tiden, spesielt rett etter jeg har trent Men det hadde jeg sist også, bruker å gå bra
Lillebabyd Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har utrolig mye mens smerter for tiden, og er ca 6 uker på vei nå. Nesten slik at jeg får kramper og kraftige sammentrekninger nedentil, samtidig som det kjennes ut som om noen er på vei inn til tider. Var faktisk til legen i går og fikk bekreftet at jeg er gravid, men er bare 17 år så har 1000 tanker i hodet.
2harBlitt3<3 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2010 Ok, takk for svar alle:) Da er jeg litt tryggere:) Lillebabyd: Skjønner det, men det går sikkert bra, lykke til alle:-)
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Jeg hadde masse mensmurringer og t.o.m litt svake blødninger da jeg var i uke 6-7. Jeg var på UL og fikk bekreftet at det var et bankende hjerte der. Nå har jeg begynt å få disse murringene igjen, så jeg skal få sjekket det opp på nytt. Men jeg tror det er ganske vanlig, etter hva jeg hører. Men blir det kraftige smerter eller du blør mye, bør du kanskje få undersøkt det? Lykke til =)
Student89 Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Jeg hadde dette jeg også akkurat rundt de dagene jeg egentlig skulle ha mens, hadde til og med en brunlig blødning (veldig lite). Jeg også ble veldig bekymret, så skjønner deg godt. Men jeg snakket med jordmor og ho sa at dette var helt normalt, ho sa så lenge det ikke var rosa (masse) blod, og sterke murringer og smerter i tillegg. Men husk at kroppen din akkurat har blitt gravid, og det tar litt tid før kroppen omstiller seg helt. Var i allefall det jeg fikk beskjed om så tror du kan slappe av
Girlygirl83 Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 Hadde de slik forrige svangerskap og har det slik nå. (Er 8 +2) Ubehagelig, men det går over i 2 trimester en gang..
lykkelig79mod Skrevet 22. mai 2010 #12 Skrevet 22. mai 2010 Det ble jeg jammen glad for å lese Student89, håper så inderlig at det går godt for meg også på tross av veldig liten brunlig "blødning" og mensmurringer i disse dager når jeg venter TR. *Krysse krysse fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå