Gå til innhold

å gifte seg gravid !?!?!??!?!?! hjelp!?!?!?!?!? :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal gifte oss til sommeren, men nå har vi funnet ut at jeg er gravid...8 uker på vei, når bryllupet er vil eg være ca 18-19 uker....

skal jo bare gifte meg en gang og har egentlig lyst og være helt 100% meg selv i kjolen og kunne drikke litt og feste selv på bryllupsdagen :D:)

blir det for dumt å avlyse bryllupet/ utsette bryllupet til neste år (2011)?

jeg er veldig usikker her på hva jeg skal gjøre....

min kjære mener vi ikke skal utsette bryllupet....men det er jo ikke han som må sy ut bryllupsklærne sine el risikere og være stor/vann i kroppen....hmmmmm

noen andre som har giftet seg gravid???eller skal gifte seg gravid???

blir det for dumt å avlyse bryllupet/ utsette bryllupet til neste år (2011)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg er nok i samme båt som deg. Akkurat funnet ut at jeg er gravid og skal også gifte meg til sommeren. Vil være 17 uker på vei til bryllupet. Har også vært inne på tanken å avlyse, men har bestemt og ikke gjøre det. Forhåpentligvis så er jeg enda finere brud som gravid? ;)

Får ikke drukket og festet slik som jeg hadde sett for meg å gjøre på bryllupsdagen, men min kjære og jeg vil likevel få en dag der vi kun kan konsentrere oss om hverandre, og være kun oss to (pluss spiren i magen;) på bryllupsreisen. Neste år vil vi være 3 og ikke ha like god tid til kun å tenke på oss selv ;)

Ingenting blir for dumt, og om du/dere ønsker å avlyse, så vil nok folk forstå dette.

Men jeg tror at dagen vil bli minst like fin selv om man er gravid :)

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for :)

Skrevet

Jeg var 17-18 uker på vei da jeg giftet meg! :)

Jeg var heldig og hadde ikke fått mage ennå, men det er jo veldig individuelt når magen kommer.

Selv anbefaler jeg å gjøre det nå, for hvis du venter til etter at babyen er født vil du ikke kunne fokusere bare på dere to den dagen, og så kan det hende det tar lang tid før magen går inn igjen.

Det med å drikke og feste så jeg heller ikke på som noe problem. Det finnes ikke noe mer usjarmerende enn en brud som er drita, og dette slipper du jo, hehe :)

Bare pass på å ha med nok lommetørklær - det er mulig du blir litt mer lettrørt enn om du ikke var gravid :)

Lykke til uansett hva det blir til!

Skrevet

Jeg skal gifte meg i sluten av August og da er jeg 6 måned. Jeg tenkte også mye på at jeg skulle avlyse bryllupet. Men jeg fant ut at det kommer sikkert til å bli et fantastisk bryllup utn alkohol og en mage på slep:D

Skrevet

Det er ingen feil å utsette til neste år, dersom du føler for å vente. Kan jo aldri vite hvordan formen er på selve bryllupsdagen som du sier. Og jeg tenker at bryllup er veldig stressende og slitsomt før selve dagen! (med mindru du har mange rundt deg som hjelper til)! Jeg tror jeg ville utsatt.

Gir du beskjed nå så er jo det i god nok tid mener nå jeg. Men dersom folk kommer langt vekke fra og har bestilt flybilletter så er det jo litt dumt da!

Uansett hva du gjør:

Husk å nyt sommeren og magen!!!! =)

Lykke til :D

Skrevet

Hei!

Jeg skal også gifte meg til sommeren. Da er jeg 21 uker på vei. Syns det er helt greit jeg med tanke på at man blir jo 3 til neste år, da er det spørs om det blir så mye festing pga amming ol. Syns det verste med å ha bryllup i år er å finne seg 1 nydelig bryllupskjole som passer til den store magen min, puh...Den vokser jo i et om dagen..

Du får uansett lykke til hva enn nå du finner på å gjøre:) Hvis dere finner på å avlyse bryllupet, så bør dere gi beskjed til gjestene i god tid i forveien. Og husk det er et styr med avlysing også. Mange som må kontaktes. Lykke til!

Skrevet

Hei :)

Kjente meg igjen i denne ja :) Vi skulle også etter planen gifte oss i Las Vegas i slutten av september, men da vi fikk vite at vi venter en liten, bestemte vi oss for å utsette bryllupet til neste år. Det dumme var at jeg to uker i forveien hadde sendt ut alle invitasjonene, men med en gang vi hadde bestemt oss for å utsette, kjente jeg bare en stooor lettelse. Jeg vil gjerne kose meg på lik linje med gjestene mine i bryllupet, og sånn som jeg har vært så langt i svangerskapet, vet jeg at jeg ikke hadde hatt ork til å gjøre noe. Jeg vil også at bildene som blir tatt av oss skal være fine, og ikke av meg stor, sliten og vannete ;)

Men tror du bare må følge din egen magefølelse, for det er bare du som vet hva du orker/ikke orker :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...