mumtobe09&10 Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg skal ut å handle regntøy til jentungen, men er litt "grønn" på dette området merker jeg. Lønner det seg å kjøpe foret tøy, eller er det like greit å ha vanlige ullklær/fleeceklær under? Skal som sagt ut og handle dette til barnehagestart, bor i Oslo. Tusen takk!
It's all about me Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Kjøp uforet og kle heller etter temperaturen på innsiden.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Kjøphelt klart uforet og heller ha en flisdress utenom. Det kan hende barnet har bruk for regnbukse i 16 pluss grader. Da er det ubehagelig med foret
Underveis --> Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ufôret og todelt. Er det varmt i været, men vått på bakken, må en dress være helt sinnsykt varmt! Har "oljehyre" (tynn variant) til poden på 14 mnd, og er veldig fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Helt klart uforet todelt regntøy. Vil bare si at vi har brukt mye hel vårdress til våre da de var så små. Den er tross alt pustende i tillegg til å være vann og vindtett. De små kryper jo mye rundt på all slags underlag. Sa du ikke barnehagen til høsten? Da er det jo ikke spesielt varmt lenger, og man kan regulere hva man vil ha under for å passe temperaturen. Våre har både regntøy og tynn dress i barnehagen, men bruker mye oftere dressen enn regntøyet.
mumtobe09&10 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2010 Tusen takk for tips. Hvilke butikker burde jeg kikke i? HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Reflex sitt er bra(Fås hos Reflex og Barnas hus). Lindex sitt er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå