Gå til innhold

5+1 idag og symptomer har så og si forsvunnet???

Loop, Mamma til tvillinggutter

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Er så nervøs! Da jeg fikk svar på blodprøven onsdag forrige uke stakk det i venstre side skikkelig i noen minutter. Torsdagen så hadde jeg ikke noe særlig symptom annet enn litt murring. Fredagenpå jobb hadde jeg masse mensensmerter og var sikker på den skulle komme, løp på do hele tiden.

Så kom såvidt ømme brystvorter og siden har det ikke vært noe særlig. Igår kveld kjente jeg at det stakk skikkelig i høyre side, men det gikk over etter 30 sek, og etterpå kjennte jeg at det strakk i en nerve på venstre side noen sekunder.

Ellers er det ingenting! Er dette normalt??? Føler meg ikke akkurat gravid. Er så nervøs da vi har holdt på så lenge. Har UL time om 2 uker, og spyr av tanken!

Er det normalt at man får litt mensensmerter rundt test tid, og så ingenting?

Håper noen kan svare meg! Jeg har lest rundt på nettet, men blir bare mer forvirret.

Fortsetter under...

Det er ingen grunn til bekymring,det er helt normalt å kjenne stikkesmerter og mens lignende smerter fordi livmoren utvider seg, disse kan komme og gå.Smertene vil som regel øke litt ca i uke 12, så ikke få panikk:)Jeg snakker a erfaring...venter nr 3 i oktober.Lykke til i svangerskapet...prøv å ikke bekymre deg så mye:)

Tusen takk for raskt svar!

Men er ikke bekymret for at jeg kjenner murring og strekk, men problemet er at jeg ikke har kjent så mye på flere dager.

Er så redd for at det er stoppet opp siden jeg kjente rundt testdag, og nå har jeg ikke murringer lenger?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Helt normalt. Jeg har hatt veldig lite symptomer denne gangen fram til jeg ble kvalm og har spydd masse siden :P

Det er like vanlig å ha masse symptomer som ikke å ha noe. Samtidig er det også veldig normalt at symptomer kommer og går... Ikke lett å bli klok på, men så lenge du vet at alt egentlig er normalt så er det kanskje lettere å slå seg til ro med deg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...