Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Snuppa på 16 md har skreket lenge i natt, et par timer litt usammenhengende. Prøvde å gi henne drikke, smurte eksemen hennes med hydrokortison siden hun er litt tørr og skifta bleie. Ingenting hjalp Tilslutt sto vi opp og jeg ga henne litt flytende paracet og en banan. Hun ble litt blidere, men gråten ga seg ikke helt.. Nå er hun lagt igjen. Lurer på om jeg skal holde henne hjemme idag fra bhg? Aner ikke hvor hun har vondt egentlig Kan jo være tenner eller noe på gang men..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg ville holdt henne hjemme, selv om hun kanskje er i bedre form nå er hun likevel sliten etter en natt med gråting og lite søvn.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Takker for svar Må vel ringe jobben. Pappa'n her er syk, så han greier ikke å ta seg av henne tror jeg. Har bittelitt dårlig samvittghet, er lite folk på jobb idag..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 "Pappa'n her er syk, så han greier ikke å ta seg av henne tror jeg." Sengeliggende med 42 i feber eller? Om en av oss hadde vært hjemme syk måtte det i hvertfall ha vært veldig alvorlig for at den andre skulle blitt hjemme i tillegg om et av barna også var syk.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Jeg holder alltid barna hjemme etter strevsomme netter
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Så flott for dere da! Jeg feks er høygravid med masse vondter og foretrekker virkelig ikke å ha ansvaret for noen av de andre små barna våres alene lenge om gangen. Man skal føle at de har det trygt og godt også og kan man ikke løfte/løpe osv føler jeg det heller utrygt. Makan til svar!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Jeg ville holdt henne hjemme. Er ikke noe stas å bli sendt i en hektisk og bråkete barnehage hvis formen ikke er bra. Hun er sikkert veldig sliten, og bør få hvile seg hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 Greier du ikke ta deg av de andre barna fordi du er gravid? Seriøst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå