Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har lenge vært plaget av store smerter i varierende grad. På dagtid gjør det ofte vondt "mellom beina" men om natta er smertene verst akkurat i overgangn rompe/rygg på venstre side. Jeg føler meg stiv og støl og går som ei krøkke. Har brukt 3000,- kr hos kiropraktor uten at det ble noe bedre. har hatt vondt siden uke 6-7, men merker at det har blitt gradvis verre de siste ukene. Er i uke 25 nå. Tok det opp med legen i uke 12, men hun avfeide det totalt. Skal til jordmor på fredag. Kan disse smertne skyldes noe annet? Kanskje jeg hadde hatt samme plager om jeg var gravid eller ei? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141873172-har-dette-noe-med-bl-%C3%A5-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Del Skrevet 20. mai 2010 Når festene i bekkenet ditt er løse, vil du hele tiden gå og forsøke å kompansere for "slarken" med å bruke en masse små muskler du vanligvis ikke benytter i stor grad. Ofte kan dette gi muskelknuter og muskulære spenningssmerter i områdene rundt bekkenet, særlig korsryggen og nedover rompa. Jeg var plaget av dette, og har hatt utrooooolig god effekt av triggerpunktbehandling med nåler og strøm hos manuellterapeut. Hun bruker nåler for å komme direkte til muskelknutene og setter så strøm på disse for å massere bort knutene. Det høres mye verre ut enn det er, altså. ;-) Jeg er litt usikker på om de bruker denne behandling på gravide, siden jeg ikke begynte med den før etter svangerskapet (fremdeles plaget med bekkenet), men ville forhørt meg hos en manuellterapeut som er god på bekken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141873172-har-dette-noe-med-bl-%C3%A5-gj%C3%B8re/#findComment-141876110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå