Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heij! Er i uke 11 +4. Har plagdes med forstoppelese i noen uker nå..

Er det flere som har samme erfaring eller tips å komme med? P.s Drikker mye vann, men det hjelper ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Prøv å drikk en del ananasjuice - hjelper for meg.

Kiwi på tom mage, spis gjerne et par stykker - hjelper også for meg

Et stort glass lunket vann

Dadler

Spis fiberrik mat

Mosjoner

Hjelper ingenting av dette, vet jeg at det er et sånn klysterliknende middel du kan få i deg som er ufarlig. Hør med legen din:-)

Føler med deg, og lykke til!

Skrevet

Svisker. Spis tre,fire stykker før hvert måltid, tygg godt og drikk masse vann til. Det tar et par dager før du merker forskjell.

Evt spis linfrø (2-3 ss) som har ligget i vann til det dannes "slim", og bland inn i feks müsli eller grøt.

Det å inkludere mye belgvekster i kosten gir også veldig mye fiber og øker matens fart gjennom tarmen. Spesielt linser og kikerter er knallgodt og lett å bruke. Kan ttilsettes salater, supper, gryteretter.. I tillegg veldig bra næringsverdi.

Skrevet

...og hvis ingenting av matvarer funker fordi du i tillegg er kvalm, så kan man blande Duphalac i en kopp te på kvelden.

Skrevet

Ja, jeg har erfaringen- men ingen tips.... Er helt grusomt.... Jeg er 11+3, og har også slitt med det i mange uker. Føler meg full og oppblåst hele tiden, og har lyst å "fise" hele tiden- for ellers får jeg sinnsyke magesmerter.... (men ikke alltid det passer seg)

tar også i mot råd :-)

Skrevet

ja.. kjenner følelsen.. TUSEN TAKK for gode tips! Skal prøves ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...