Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Sliter så forferdelig med urolige ben om kveldene, de siste dagene har vært ekstreme. Sliter med søvnen fra før av pga. vond rygg og kraftig bekkenløsning. Så kommer dette i tillegg! Jeg blir SPRØ! Noen som har gode tps mot urolige ben?
It's all about me Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Enten magnesium eller masse bananer. eller Massasje hver kveld før leggetid. Av de to fungerer alternativ 2 best )
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Drikk masse vann!! Ligg med beina høyt. Legg deg gjerne i sofaen med beina oppover langs veggen en liten stund hver dag.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Føler med deg... Hadde det sånn under mitt første svangerskap, og har begynt å få det igjen nå i mitt andre også.. Kjenner det når jeg setter meg ned om kveldene for å slappe av, og det hender jeg våkner om natten og får ikke sove igjen pga det. Ble tipset om å ta magnesium, uten at jeg merket noen bedring av det. Men det kan jo fungere for andre.. Men mitt tips er kulde. Ta en iskald fotdusj, gå uten sokker, ligg med beina høyt og frys på beina. Det fungerer ihvertfall for meg. Sammen med massasje. Tror det er litt psykisk også, for nå som jeg har funnet "kuren" (for meg vel og merke) kjenner jeg det ikke så ofte lengre. Men jeg er bare i uke 15 enda, så det kommer vel mer etterhvert. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå