Gjest Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg trenger en boble jeg kan flytte til. En boble hvor jeg kan gjøre hva jeg vil. En boble som er fylt med sukkertøy og vin, en boble som er rosa og veldig fn. En boble som skiller meg fra verden ute, som ligger rundt meg som en herlig pute. Stenger alt fra og komme inn, stress og kaos og annet svin. En boble som gjør meg nummen og dum. Som gjør at jeg ikke tenker meg om. Jeg kan sitte der inne og drikke og le, peke på andre og leve i fred.
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Hm, nå rapporterte jeg deg nesten, men jeg redda meg i siste øyeblikk. Skulle egentlig bare klappe men traff feil, men altså *klapp* for deg og *klapp* på hodet - det kommer andre tider. Jeg tror Bubble Dorris har kul spoing-rompe og bombedigre mugger, samt vepsetalje, forresten. Ikke ta det personlig, det er bare navnet.
Gjest Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Hehehe, mitt alter ego er jo svinfin hører jeg, Paradise Hotel neste. Nærmere rosa boble kommer man vel ikke. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå