~Roskva~ Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Fikk positiv test i kveld, fem dager før IKM. Jeg må ha supergravidehormoner... Dette er første pp også. Det kom litt brått på, dette her... Vi har ei lita jente fra før, som (hvis alt går etter planen) vil være akkurat tre år når lillebror eller lillesøster kommer. Jeg er lykkelig, og vettskremt. Som de fleste andre med barn fra før, er jeg mer sårbar denne gangen. Jeg vet hva som kan gå galt, og jeg vet hva innsatsen er. Man blir så glad i disse ungene, og så redd for at eldste skal føle seg utenfor, eller at den nye ikke skal få nok oppmerksomhet. Men det går nok bra. Jeg har visst termin 4. februar - og kan se fram til et langt gravideår i 2010, og et langt permisjonsår i 2011
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 gratulerer såå masse masse=) tips til oss andre??? =D=D lykke til...
~Roskva~ Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 Hehehe, jeg har nok dessverre ingen glupe tips, nei Jeg er vel lettgravert... Det er litt urettferdig hvor ujevnt fordelt den der lettgravertheten er! Helt ærlig - det vi gjorde var å teste for el, og så ha sex tre ganger på to dager da den ble positiv. Og det var vel omtrent det samme som vi gjorde sist. Det viste seg sist at testene viste at jeg hadde el litt seinere i syklusen enn jeg hadde trodd, og denne gangen var el litt tidligere. Så de testene er gull verdt for oss Nå må vi bare håpe at alt går etter planen! Lykke til lyst*på*nr*2 - krysser fingrene for deg, jeg.
Lyst på nr3♥ Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Gratulere så mye!! 5 dager før IKM var jo tidlig påvist da... kanskje d er flere enn en der inne, derfor du har superhormoner nå?!?!? hehe... Ikke for å skremme deg altså, men bare en tanke i og med at du fikk positiv test så lenge FØR IKM liksom! Lykke til og kos deg!!! :D
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 aww, ja håper det for dere!! takk for tips;) hehe.. jah, tenkt å prøve de testene selv=) hva brukte du? strimler, hvordan er de? mange bruker du per syklus? =) masse masse lykke til! =) X fingre=) du, når lønner det seg og teste? lenge etter mens? på 1 mann tok jeg ingen tester, hadde vel sex nesten hver dag etter mens.. hehehe.. =P takk -roskva-
AO3 Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Grattis! Jeg prøver også på nummer to, og kjenner meg igjen i mange av tankene dine... Det er utrolig mye jeg bekymrer meg for nå som jeg aldri tenkte på overhode som førstegangs! Men slik er det... Kos deg, både i gravidåret og i permisjonsåret!
~Roskva~ Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2010 Oææææh, tvillinger? Nei, hjelpe meg, det håper jeg ikke! Ikke for dét - jeg tar med glede i mot det jeg får, jeg Men jeg innrømmer at jeg håper det bare er én, og at barnet er friskt. Den dårlige samvittigheten for å sette til verden en konkurrent til lillesnuppa blir IKKE bedre av tanken på at det kanskje er TO konkurrenter....
~Roskva~ Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2010 De EL-testene er fine. Jeg brukte Clear Blue sine digitale tester. De er dyre, men lettvinte. Og der står det når du bør begynne å teste avhengig av sykluslengde og sånn. Jeg trengte ikke bruke hele pakken... Lykke til til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå