InsomNina Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Dere som tar Wild Jam, pergor kurer ++ (vet igrunn ikke hva det er ) Er det noe ekstra som hjelper til, eller er det noe dere trenger? Bare lurer litt jeg..
Bringebærmamma 160611 Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Så vidt jeg vet er Pergo reseptbelagt middel som kan tas om man har problemer med å få EL av seg selv. Wild Yam og Bidronninggele er et naturpreparat som kan kjøpes på helsekost eller på nett. Bidronninggele skal være med på å gi en god EL, og WY skal være med på å øke muligheten for at et egg kan feste seg. Bidro. tas fra første mensdag og fram til EL. Når EL er overstått venter man ett par dager før man begynner på WY. WY tas i 7 dager. Jeg har tatt bidro og WY tidligere selv, og ble da gravid (da tok jeg dobbel dose WY og trippel dose bidro enn det som stod på pakken). Har lest om mange andre og som har blitt gravide etter de har tatt dette. Så om du har prøvd noen pp uten å bli gravid kan dette være noe å prøve :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå