Gå til innhold

Noen her som har bakkenett og Rikstv??

Anbefalte innlegg

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Hvilken dekoder har dere? Og har dere problemer med tv`en??

Her har Tv`en klikket med jevne mellomrom.Kommer feilmeldinger på noen kanaler noenganger,at kanalen ikke finnes mer,og det gjør den!

Og så kan plutselig tv`en slå seg av helt av seg selv! Eller jeg trodde før at det var tv`en fordi fargen på den lampa på selve tv`en skiftet farge fra gult til rødt..

Nå skjedde det igjen,og som jeg alltid pleier så skrudde jeg på igjen med fjernkontrollen,og det er faktisk fjernkontrollen til DEKODEREN! Jeg satt og så på det fødeprogrammet på tv-Norge når dette skjedde så jeg fikk typisk ikke med meg slutten! Da jeg skrudde på igjen med fjernkontrollen stod det pina det den feilmeldingen på Tv-Norge.Referanse 5-kanalen sender ikke lenger.

En gang ringte jeg Rikstv ang disse feilmeldingene,og hun sa det var noe med signalene og at jeg skulle bare dra ut kontakta til dekoderen.Det funker før,men IKKE nå i kveld! Jeg dro den ut flere ganger,noen få minutt for hver gang.Men ikke pokker!

Til slutt så tok jeg og søkte opp kanalene på nytt,og DA funket Tv-Norge!

Noe annet jeg syntes var rart,var at hver gang jeg skrur på dekoderen igjen så søker den opp kanalene på nytt,greit nok det,men DENNE gangen gjorde den ikke det!

Jeg måtte altså inn på Menyen for å søke..

Jeg har en sånn billigdekoder,fikk den for 1 krone.Har hatt billigdekoder før også(Viasat-parabol)men aldri vært så mye tull der før!

Jeg har Strong 8900.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Riks tv er noe herk, og med elendig kundeservice!

Hadde byttet tilbake til parabol eller kabel om dere har muligheten

Skrevet

Det er ikke lenge siden jeg fikk tak i Rikstv,bare noen få mnd siden,og det er 1 års binding!

Ikke fristende med parabol altså..Må holde på å stille på den hersens anntenna hele tiden..Og kabeltv er vel dyrt?

Det virket ikke så bra den kundeservicen nei,hun virket så sur og stressa hun dama jeg pratet med der,den gangen jeg ringte ang den feilmeldingen! Håper ikke alle er slik der.

Skrevet

dytt

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du trenger jo ikke stille antenna hele tiden om du velger parabol. Vi betaler 299 i mnd og har canal digital. Har stilt antenna en gang, når vi satt den opp

Skrevet

Har måtte det her,bilde faller ut hvis det blåser og er styggevær ute.Da anntenna var ny kjøpte jeg en sånn beskyttelsesskjerm for å beskytte mot snø,men det la seg snø oppå likevel!

Ble ganske så lei.Men regner likevel med at jeg nok kommer til å få meg parabol igjen så snart denne bindingstiden går ut! Blir jo drittlei når dekoderen skal slå seg av midt i en film eller et program! Det er ikke hver dag det skjer men vet aldri når!

Skrevet

Da bør du nok finne en annen plass på huset å sette parabolen:) for om den flytter på seg står den nok ikke godt nok fast:)

Skrevet

Ja,men så er det det da at det er umulig å finne dekning akurat her.Bor i kommunal bolig og kommunen nekter oss å hogge ned noen digre trær uti hagen som irriterer oss som bor her!

Var likens der jeg bodde sist,bodde bort å stille på antenna til stadighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...