Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 kan man trene det når man ammer?? Tenker på at man går jo gjerne ned noen kilo, og man skal jo ikke slanke seg når man ammer..men regnes dette som slanking?? Har tenkt å prøve ut treninga for å stramme opp den stakkars magen min etter 2 barnefødsler..men har tenkt å fortsette med et vanlig kosthold som i dag..vil det da gå giftstoffer over i melka om jeg går ned i kilo som følge av treninga?? Selv om jeg ikke slanker meg sånn som vi tenker på slanking?? Jeg kommer jo ikke til å spise mindre, lissom.. Og funker det egentlig?? Vil hovedsaklig stramme opp kroppen, men om det forsvinner noen kilo også, gråter jeg ikke- har 7-8 kg før jeg er tilbake på matchvekta mi..
Ranveig R Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Klart det er lov å trene. Poenget er berre at du må ikkje gå for fort ned i vekt. Då frigir du potensielle miljøgifter som ligg lagra i kroppsfeittet, og dette blir skilt ut i bla morsmelk. Retningslinjene er at ein ikkje bør gå ned meir enn 0,5 - 1 kg i veka. Så berre sett i gang, stram opp kroppen din, berre husk at du kanskje bør auke kaloriinntaket litt om du tilfeldigvis går fortare ned i vekt enn anbefalt )
Ranveig R Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Og ja -det funkar i alle fall for meg så langt. Har trent 9 dagar på level 1, har gått ned 1,3 kg og sjølv om eg ikkje har målt cm SER eg forskjell på magen, og kjenner forskjell på buksa )
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2010 Oki, så det er 0,5-1 kg i uka som er "lov" og ok i forhold til giftstoffer altså?? Flottings, da blir det trening her!! Videoen er på vei i posten, så vi setter i gang:-) Poenget er jo ikke å gå ned så mange kilo, men vil gjerne få stramma opp "hengeposemagen" Skal bli utrolig godt å få trent litt igjen, syns jeg har gått "evig" gravid de siste 3 årene... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå