Gå til innhold

Hva kan en gjøre etter inseminasjon - i ventetiden??

Anbefalte innlegg

Jeg drar på mitt første inseminasjonsforsøk til CFC i helgen. (forresten, noen andre som skal nedover også??) Og lurer veldig på hvordan jeg skal forholde meg etter evt inseminasjon??(skal til ul hos cfc fredag 11.30 for å se om jeg kan insemineres) Det jeg tenker på er da spesielt fysisk aktivitet. Jeg har nemlig ferie hele neste uke og tenke å bruke den tiden bla til å grave i hagen. Jeg driver og plukker stein og teger da jeg skal lage meg plen der det før var dyrket mark. Det betyr en god del hard fysisk aktivitet og spesilet mye slit for ryggen. Er dette et problem?? Eller kan man gjøre hva som helst?? "vanlige" mennesker vet jo ofte ikke at det er mulig de er gravid engang, så hvor forsiktig skal en være??

I det hele tatt, hvordan har dere forholdt dere i denne perioden??

Fortsetter under...

Ja, er enig med Ugla, overlat de tyngste løftene til noen andre. Ellers gjør det ikke noe å svette litt og bli sliten, aktivitet fører som kjent til økt blodgjennomstrømning i livmoren, og det er bare positivt.

Selv har jeg gjort litt forskjellige ting i de forskjellige periodene. Under forrige forsøk var jeg belemret med både influensa og egyptisk magesjau, og holdt meg mye i ro, de andre gangene har jeg trent som normalt, men gått for rolig og langt i stedet for kort og hardt. Denne gangen har jeg gjort akkurat det jeg ville gjort om jeg ikke hadde blitt inseminert (bortsett fra alkoholen, selvsagt), har trent litt mer enn vanlig, har vært sosial og travel, og knapt hatt tid til å sitte ned, og det er utrolig bra for hodet og kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...