gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 ... pre-seed? hvordan funker det, bedrer det e-l? noen prøvd det? =)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Det skal liksom skape et optimalt miljoe for saedcellene og gjoere det lettere for dem aa "naa frem". Brukte det forrige PP, men har ikke blitt gravid enda... Syns uansett det kom utrolig godt med siden "sex paa kommando" ikke alltid er saa lett, og med dette var det bare aa hoppe rett paa sak og ta det med ro med at det var OK og til og med bra aa bruke glidekrem til hjelp. Har bestilt ny pakke til denne PP ogsaa, jeg! Det eneste er at det er litt dyrt.. Kommer 6 applikatorer i pakken. (Jeg betalte 23€ med frakt). Synes likevel det er verdt det, jeg.
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 okei=) mener du at du fikk bedre sexlyst? og at det ble bedre? har du prøvd strimmel e-l tester? hva står det på de etter du har utført testen? takk for svar:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Ikke bedre sexLYST som saadan, men alt gikk saa mye bedre paa alle maater. Det ble saa mye lettere og "bekymringsloest" siden det var paa kommando pga behandlinga. Har strimmel ELtester ja. De er som alle andre, med en kontrollstrek som alltid kommer opp og en paralell test strek som dukker opp naar testen er positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå