Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Ser på fødeavdelingen på tvNorge nå, og må si det var en skikkelig dust der. Man kan da ikke si at en kvinne med rier(som har det vondt) har lavere smerteterskel enn de andre?! Skulle ha likt å ha sett han føde..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Ja, fy f*** for en type! Sykt å si det til en fødende kvinne
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Nå var jeg ganske snill og rolig under min fødsel, men hadde nok tent på alle plugger hvis jeg hadde fått den slengt i trynet.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 jeg fikk ikke med nåmeg begynnelsen, hva er det med babyen til hun som sier hun føler hun ikke kan le ol? er han bare for tidlig født og derfor må ligge i kuvøsen?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Babyen er født med tarmene utenfor kroppen,og han ligger i kuvøse på sykehuset.Babyen er utrolig søt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Ja, og så hadde han noen indre organ på utsiden... Jøss, engasjert jordmor!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Ja, fytti katta, er alle menn i storbritannia idioter? Var en sist også som ikke var helt god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå