Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Vil ha mange, mange barn!! Hehe. Håper på et barn til en gang. Da skal svangerskap og fødsel og spedbarnstid NYTES! Har 2 fra før. Må bare smiske litt med mannen. som er ferdig med barn sier han.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg sukker og tenker "åhh, jeg er glad det ikke er meg"
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg sitter her og griner. Jeg blir så rørt når jeg ser på disse damene, og gleder meg sykt til neste gang det er min tur! Flotteste jeg har gjort noen gang! Eller så syns jeg han mannen som er med på fødestuen denne gangen ikke virker særlig sympatisk... Mamma24
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Jeg blir bare forbanna på den jævla dusten som slenger dritt til kona si om at hun ikke har smerterskel!!! Prøv å føde selv, din gris!!! Elsker samboeren min så mye når jeg ser sånne idioter på tv....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Kan noen stoppe kjeften på han mannen som slenger drit??? Herregud jeg hadde kastet ham ut. Greit nok at han sikkert er frustrert, men..!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Hadde min samboer sagt det til meg, hadde han blitt kasta på huet ut av sykehuset!! For en kronidiot!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Herreguuuud, jeg skal føde om en måned. Det der klarer jeg ikke. Det så jo helt jævlig ut, og babyen var jo skikkelig medtatt.... :/
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Ja, det var fælt å se på den slappe babyen :-( Jeg skal også føde om en drøy mnd, men jeg skal ha epidural da.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Det går så fint! Lykke til! Nyt tiden etter selv om den kanskje er veldig strevsom og utmattende til tider, savner jeg faktisk den! HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er babysyk!! Men ble pittelitt dempa da jeg så ungen i kuvøse og den slappe babyen som ble født..fødte sønnen min i uke 30 for 2 år siden...grøss:s
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Argh! Jeg også! Mini er bare seks mnd, og fødselen var ufattelig vond. Gubben tar gjerne fler han. Sjukt!! Må finne det riktige prevensjonsmiddelet snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå