Gå til innhold

:::)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en halvtime i møkkakø i dag har jeg bestemt meg for å prøve å sykle en dag. Se hvor lang tid det tar. Dessuten tror jeg at jeg da risikerer å få en kjempedeilig kropp, og det hadde vært greit.

"Vi er de gudløse med de gode hjertene" mot Brelettsykkel, yes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brelettsykkel er det eneste fornuftige :D det er akkurat sånn sykkel jeg har, bare at jeg mangler den søte kurven...hihi :D

skal jeg komme over med sykkelen en dag? det er bare og invitere meg :D

Skrevet

Tja, jeg er ikke ledig denne helga ei heller neste tror jeg, og hei, helga etter det har jeg visst flytta?

Du må komme til nyhuset en dag. Du kan jo f.eks sykle opp fra jernbanestajonen og heller fortelle meg hvor lang tid det tok? Og om det tok for lang tid takker jeg bare nei til sykkelen..? Hehe.

Skrevet

haha... jeg kan love deg at om jeg kommer til deg med en sykkel så kommer jeg ikke med tog. for jeg nekter og ta buss og tog med en sykkel på slep altså... hehe... og jeg hadde syklet meg bort... hehe... det er tross alt langt mer behagelig og kjøre seg bort :D

foresten så er det flott at du ikke har tid på et par uker. jeg har nemlig en hjemmeeksamen og en skoleeksamen og ta meg av først... hehe

Skrevet

Og jeg skal bli tynn først!

Skrevet

hehe... jeg så en bunad fra hedemark på finn.no i st 36-38 og vurderte og kjøpe den, for da MÅ man jo bli tynn.... hhe..

Skrevet

Var den lang nok da?

Skrevet

nei, den var ikke det.... hehe... men kanskje man blir kortere av å gå ned :P

den var bare 65 cm i stakken, og jeg trenger sikkert 105... hehe..

jeg vil ha bunad NÅ.

Skrevet

Lier kommer alltid til å være der, men det kan hende Vestfold forsvinner. Om ikke det er et argument så veit ikke jeg?

Gjest sug lut
Skrevet

Hæh, hvor skal Vestfold gå da, lizzom? Til Østfold og spørre om de kan leke sammen?

Skrevet

Assa, mulig jeg roter (mulig=sannsynlig) men var det ikke snakk om at Vestfold kunne deles opp de i to nabo...kommunene/fylkene?

Er Vestfold kommune eller fylke? E'kke det rett ved meg'a?

Spør meg om utland og jeg har svaret, spør om Norge og jeg suger.

Men jeg tror jeg hørte det på nyhetene. *finner atlas*

Gjest sug lut
Skrevet

Dele Vestfold? Mellom Buskerud og Telemark, da, eller? Det har jeg aldri hørt men jeg googler så gjerne. Vestfold begynner rett utafor Stoff og Stil...

Skrevet

Yes, ja, det var det de sa!

Mulig du får kjøpt vestfoldbunad billig da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...