Gå til innhold

Hvem i hælvette eter pizza ed biff, bærnésaus og pommes frittes? Ææææsj, så uuutrolig EKKELT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva for en nachspielidé er det å komme opp med en slik kombo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva fikk du i norsk?

Skrevet

Og hvem i HELVETE lærte deg å skrive??!

Skrevet

tenke seg til at noen spiser noe du ikke synes høres godt ut, merkelige greier...

Skrevet

Sånne som prater slik du skriver.

Skrevet

LOL jeg fikk faktisk 6 i norsk muntlig 6 i skriftlig og 5 i nynorsk;-)

HI

Skrevet

Haha, det er bra du ikke liker det da, for da sparer du de pengene. Virker nemlig som du trenger dem til et kurs i norsk rettskrivning! haha! Du hørtes skarp ut!

Skrevet

veldig greit å bestille det om man egentlig har lyst på biffsnadder og pommes frites, men gubben maser om pizza på peppes.

Skrevet

Hvis man kan skrive sørvis og jus, så kan vel for pokker jeg skrive bærnésaus også!

Damn you guys.

Skrevet

Jaha, og hvordan forsvarer du "hælvette" og "frittes"?? haha... for å gjenta deg; LOL !!!

Skrevet

Hælvette er da bare en muntlig form da.. Herlighet så fin dere er på det.

Kanskje det er vanskelig fordi jeg aldri eter slikt;-) Du på din side høres ut som en som stadig spiser slikt.

Skrevet

Har jeg aldri hørt om..

Skrevet

hjelp å folk henger seg opp i skrivemåter her!! er det virkelig sååå vanskelig å holde seg til saken, eller har man virkelig ikke bedre argumenter enn at skrivemåten ikke er 100% korrekt???

Skrevet

Pizza med biff er da helt normalt..? Eller hva har du på pizzaen? Fisk? Barnaisesaus er like "godtatt" i mine øyne som all den sausete dressingen alle skal ha på (salsa, rømme og hvitløksdressing, samt dynket i ketshup) Pommes frites på pizza har jeg enda ikke hørt om, men det hørtes litt overkill ut.

Skrevet

Jeg har en kamerat som bruker MASSE majones. På alt. Pølser, pizza, biff...ja, you name it... Det er ekkelt, det!

Skrevet

Hehehe, tenkte på det samme når jeg så reklama. Hva røyka de egentlig da de kom på kombinasjonene;) Tipper det rimr på masj.....

Skrevet

Mye fett og karbohydrater er digg etter en natt med alkohol. Kroppen trenger å bygge seg opp igjen etter massiv (valgfritt :-) forgiftning.

Skrevet

Biff på pizza er godt, men resten -æsj!

Herregud som de henger dekan opp i skrivinga da. Eg tok det for gitt at overskrifta var skrevet på dialekt.

Skjerpings folkens, ikkje nødvendig å hakke sånn på folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...