Gå til innhold

Gravid dansepedagog

oransje

Anbefalte innlegg

Jeg er i 1 trimester og er nå i veldig god form og har ingen plager til nå, jeg håper det fortsetter for jeg har nemlig en veldig fysisk jobb som dansepedagog. Jeg underviser ca 19 timer med dans i uka fordelt på dag og kveldsjobbing. (videregående skole og danseskole). Noen som har vært gravid dansepedagog som kan gi noen tips for hvordan greie jobben videre når magen blir stor? Har jeg eventuelt rett på noe tilrettelegging? Ser ikke helt for meg hva det skal være, men kanskje noen der ute med gode tips?

Takk for svar!

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei.. jeg har en mor som er ballettpedagog og som har 4 barn.. hun danset helt frem til fødsel med oss alle. hun var dårlig alle gangene men underviste uansett. det er det jo selvfølgelig ikke alle som klarer! men dette er jo også en stund siden da.. på den tiden fikk hun jo ikke permisjon heller, som selvstendig næringsdrivende! vet ikke hvordan det er med tanke på tilrettelegging for deg, for du er vel selvstendig næringsdrivende? men du jan vel isåfall få sykemelding som oss andre?

Jeg er ikke Dansepedagog men jeg er danselærer i HIPHOP, noe jeg var i sist svangerskap også.. Å jeg har planer om å fullføre denne sesongen også =)

Sist danset jeg til Uken før babyen min kom, hadde faktisk planer om å gå på dansing den dagen jeg fødte, men jeg fikk for mye rier =) hehe!

Så tror det skal gå helt fint!

I tillegg gikk fødselen min kjempe fort og ikke så smertefult! Dette mente jordmoren hadde noe med at jeg hadde vært så aktiv under hele svangerskapet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...