Gå til innhold

Hei alle :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt en fin 17.mai? Her hos oss var alt vellykket, og vår vesle snuppe på 13 mnd tok sine første steg i bunad med is i hele fjeset.

Bortsett fra det så går dagene ganske fort her, synes jeg. I helgen satser vi på finvær, og skal ha med noen venner til hytta vår ved sjøen. Akkurat nå er guttene våre ute og løper og jeg har brukt den siste timen til å nettshoppe litt. Fant en ny skobutikk brandos.no, og handlet 4 par nye sko. Jeg går rett inn i str 40, så jeg har ingen betenkeligheter med det. Så har jeg handlet på både ellos, hm og laredoute, så nå har kortet mitt gått varmt. Det gikk noen tusen på en liten time.

Ungene er i farten som aldri før. Det går i fotball, orientering, turn og svømming. Jeg trodde jeg var en energisk person, men disse små går meg jammen en høy gang. :))

Ha en fin pinse, la oss håpe det blir sol over det ganske land.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI =D =D

Jeg så du hadde svart på det innlegget ang dilling og sminke og tenkte heeeeyyy der er du =P

Kjekt å se deg igjen =)

Her går dagene også fort! Skal bli herlig å få barna inn i bhg nå, de begynner neste onsdag og jeg gleder meg til å få noen timer i uka til bare meg =)

Ellers venter jeg på sommeren =P

Skrevet

Hei, så korselig at du titter innom :)

Jada, 17 mai ble vel overstått.

Så morro at vesla har tatt sine første skritt :)

Skrevet

o yes... må si det går unna her også. 17.mai helgen ble feiret i Trondheim, med tivoli og resturant besøk.

Ellers så går dagene med fotball trening, dans og fotballkamper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...