Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 jeg har time i morgen for å gjøre dette, men jeg kjenner jeg gruer meg veldig og er livredd for at det skal bli stygt...
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har en venninne som har gjort det, og hun ble veldig fornøyd! Og jeg syns det blei fint
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Har sett både mer og mindre vellykkede resultat må jeg si, så det er vel alt ettersin. Selv har jeg helt lyse bryn, men jeg farger de annenhver mnd selv. Enkelt, greit og lett reversibelt. Lykke til uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Har enda til gode å se noen pent tatoverte øyenbryn...!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har gjort det og sikkert 5 av mine venninner også. Det blir nok bra skal du se Først tegner de brynene dine, så ser du i et speil om du vil ha de slik.. Hvis du ikke liker den formen tegner du de selv litt om slik du vil ha de. Så tatoverer de oppå. Det gjorde de hvertfall på oss Men vet ikke hvor i landet du skal gjøre dette:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 jeg farger de selv og, men jeg må i tillegg tegne de opp pga jeg ikke ha tette bryn... off håper virkelig det blir bra...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Det spørs hvordan det blir når du blir eldre... Og om du vil endre litt på formen i ettertid kan du bare glemme det. Pluss at man lett kan bli betent og da blir resultatet jævlig. For ikke å snakke om at gamle tatoveringer blir grå-grønn og dermed ser fryktelige ut. Du må nok belage deg på å få gjort det gang på gang. Hvis det er permanent tatoo da... det kan jo være såkaldt midlertidig du mener. Vær i såfall klar over at det i mange tilfeller blir delvis permanent alikevel... Nei tatoveringer i ansiktet er ikke noe særlig, synes jeg. Bruk heller pengene på masse lukseriøs makeup, det nyter du mer godt av og så slipper du å få vondt også.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Gud bedre, det er det absolutt styggeste jeg ser.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Det funker kun om man er totalt sminkedukke fra før. Sånn ala paradise hotel.. Eller om man bare vil se ut som Barbie. Man blir ikke seende normal ut og kan ikke gå rundt usminka om man føler for å gjøre det en dag. Michael Jackson hadde for eksempel tatoverte bryn...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 http://www.cremehudpleie.no/1.html her skal jeg gjøre det. hi
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Du kan faktisk risikere å miste mer/alle bryn av det og at de aldri kommer tilbake. Og om du sover på siden om natta, evt tar deg i ansiktet mens du sover- ikke gjør det, for det blir betennelse!!! Det er utrolig liten sjangse for at det blir godt resultat og de fleste som driver med det har slettes ikke nok erfaring. Det stemmer at du må tattovere på nytt etter noen år.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har det, men jeg vil ikke anbefale det..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #15 Skrevet 19. mai 2010 Husk å be om å få se MANGE bilder av fornøyde kunder med godt resultat. Har de ikke det er de ikke seriøse. Mange blir hurtigutdanna i makeuptattoos og det kan komme til å koste deg dyrt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #16 Skrevet 19. mai 2010 Har de det der? Hmm så ikke det på hjemmesiden Men kjenner ikke til det stedet, men mange andre steder i distriktet Vil bare si uff uff så mange negative damer det er her.. Tror nesten mange er sjalu faktisk.. IKKE på tatoverte bryn da, men generelt ellers på de som gjerne tar seg litt bedre ut enn andre. Ser bare på reaksjonene her på denne tråden... Sminkedukke, paradise hotel osv... Mange pene jenter i Paradise hotel faktisk. Synd at enkelte må "rakke" ned på andre for å hevde seg selv.. Hadde flere her inne kunnet velge utseende så hadde de garantert byttet det ut jæ... fort.. For det som gjentar seg her inne er: Vekt tråder, sminke/pynte seg etter å ha fått barn osv !!!!!! OMG !!!! Brynene dine blir nok kjempefine
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #17 Skrevet 19. mai 2010 jo de gjør det her:) hvilket steder vet du om? jeg leita jo som en gal over alt når jeg sjekket dette opp, men fant nesten ingen som gjorde det her... hi
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #18 Skrevet 19. mai 2010 OBS!!! Bruker su foundation/pudder/dekkstift i området rundt brynene kan de "forsvinne" og du må uansett tegne de opp. Gjør du ikke det, men i resten av fjeset, blir det ujevnt i husfargen og det ser merkelig ut. Anbefales ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #19 Skrevet 19. mai 2010 Mange har faktisk ikke peiling på det de gjør. De går kurs i 2 dager og så er de klar for offere.. Finn en du vet mange andre har gått til og som er kjent for å være flink. Det skal mye til at tattoverte bryn blir fint. Blir finest på mørke jenter synes jeg..
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. mai 2010 #20 Skrevet 19. mai 2010 Dra heller til Fred Hamelton på Jan Thomas Studio. Han er en mirakelmann! http://øyenbryn.no/ Bloggen hans. Han har en helt egen måte å tenke på når det gjelder hva som kler den enkelte kunden. Jeg har prøvd utallige salonger opp igjennom årene, men ingen kunne fikse på de ynkelige brynene mine. Har vært hos han her foreløpig en gang og NÅ HAR JEG ØYENBRUN! Helt utrolig.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #22 Skrevet 19. mai 2010 Ja. Men spørs hva du tenker på? Du kan fylle i, gjøre de bredere osv. Kommer ann på problemet?
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. mai 2010 #23 Skrevet 19. mai 2010 Jeg vet ikke om han kan "reparere" en tatovering. Det er jo blekk der som han ikke kan fjerne. Men han kan helt sikkert gjøre dem finere, ja. Som sagt, han er en mirakelmann. Han har virkelig skjønt det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #24 Skrevet 19. mai 2010 du kan jo sjekke ut kristinemossing.blogg.no. Nydelig dame med nydelige tatoverte bryn.... PS:Finn en feil i det øverste innlegget på bloggen, mulig du må lete litt men du finner det nok. NOT!!!! Ikke gjør det, ser utrolig billig ut og er ikke reversibelt, utenom svindyr laser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå