Gå til innhold

Sliten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg med beina på bordet og pc'en i fanget og bare kjenner på at jeg er skikkelig sliten! Merkelig hvordan disse små bare kan suge ut all energi fra deg i løpet av en dag :-) Lurer virkelig på hvor jeg skal klare å hente motivasjon til å begynne å trene igjen.. Trilleturer tar jeg jo hver dag, men det blir jo mer som mosjon å regne. Før trente jeg 3-4 ganger i uken, men nå... blæh..! Trodde liksom jeg skulle klare fint å ta opp igjen treningen en stund etter fødselen, men nå er lillemann passert 4 mnd og.. jah... jeg er bare så sliiiiten om kveldene..!

Trenger litt støtte her, andre som har det på samme måte eller? ;-) Noen magiske forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

føler meg ofte utmattet på kveldene selv.Har en på 22 mnd og tvillinger på 3 mnd. Dagene går i ett, og føler det nesten bare er morgen og kveld;) men begynte å trene når tvillingene var 6 uker, og det er kjempe deilig. Tre ganger på elixia gir meg masse overskudd til de små;)

Er ikke alltid fristende å dra dit etter en hel dag, men formen og følelsen etterpå er ubeskrivelig. Spesielt etter en hard spinnings økt;););)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...