Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Ja, da har vannkoppene kommet i hus. Jeg er gravid, 8 uker på vei. Hvordan er det i forhold til vannkopper?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2010 Tenkte faktisk ikke over det, men fikk høre det ikke var så bra Derfor jeg spør, hihi
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Sakset fra nhi.no : Vannkopper kan - spesielt hos gravide - være en alvorlig sykdom som krever sykehusinnleggelse og intensiv behandling. Dessuten kan infeksjonen i første halvdel av graviditeten i sjeldne tilfeller (ca. 2%) medføre alvorlige fosterskader. Hvis den gravide ikke har hatt vannkopper, kan en blodprøve vise om vedkommende er mottakelig for infeksjonen. Blodprøven er viktig, fordi ca. 80% av dem som mener at de ikke har hatt vannkopper, allikevel har vært smittet og derfor er beskyttet mot sykdommen.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Whæææ!! På tide å komme seg til legen fort da!!
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 det kommer jo helt ann på om du har hatt eller ikke hatt vannkopper tidligere. men ville nok ha forhørt meg med en lege uansett
<Pernille> Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer da Det går nok bra, først må du vel få det selv først før det er noe fare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå