Tyren78-09+12 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Gutten min har ikke fått tenner enda..og jeg som trodde han fikk det for mange mnd siden, hehe..da han siklet(og fortsatt sikler) mye. Han har også vært enorm på å putte alt i munnen og gnage på fingrer og alt han kommer over..men altså ingenting å se og kjenne enda. Skjønner jo at de kommer før eller siden, men har på følelsen av at de fleste får rundt 6 mnd +/-. Når fikk deres babyer sin første tann? Noen sene?
Minesmå:)+en til! Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Min gutt fikk sin første tann ved 9 mnd alder. Han har to nå (11mnd) så her tar ting tid!
Tyren78-09+12 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 ja..på ett vis er det jo bra(siden jeg ammer..au au om han biter kan tenkes..). Men vært kjekt å kunne gitt han litt mat å tygge på Selv om han brekker seg av den minste klump da...og snur hodet bort så snart middagsglasset kommer frem. Har nok fått en grøtbaby jeg..hehe. Må vel snart ta opp kampen og venne han til litt klumper. Og sikkert vaske mye klær/vippestol med spy på..igjen..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Mine 4 barn har vært henholdsvis 9 mnd, nesten 12 mnd, 6 mnd og 7 mnd når første tannen kom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå