Gå til innhold

Hvor finner man optimisme og godtro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paa'n igjen med ny PP. Blir fulgt opp me UL hele syklusen, saa jeg slipper da aa tempe. Denne mnd ser det litt bedre ut enn sist, og jeg slipper sannsynligvis medisinering. Men jeg greier ikke aa ha tro paa dette her! Hvor faar dere optimismen fra? Trenger en stor porsjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri morsomt når tanta kommer

Sender deg en stor klem.

Du må bare huske, at for hver PP som går er du en PP nærmere målet.

Lykke til videre

Skrevet

Takk, soete deg!

Som du ser, er jeg kun i 3.pp, men ved en sjekk fant vi tilfeldigvis ut at jeg har problemer. Har enda ikke helt "kommet" meg etter den beskjeden, og er bare saa negativ og liksom har "gitt opp" paa en maate. Saa jeg foeler hver pp bare viser oss hvor umulig det er...

Bare sturer og syns "synd" paa meg selv for tida... Sorry.

Haaper ditt gode paagangsmot gir deg gode resultater snart da! LYKKE TIL!!!

Skrevet

Det er lov å syns litt synd på seg selv når det ikke klaffer.

Og ting blir ikke bedre av å vite at man har problemer.

Men for al del, ikke gi opp. Det kommer til å gå bra til slutt vennen.

Du kommer til å få en liten en.

Har du forresten vært til utredning for å få hjelp?

Lykke til

Skrevet

Ironisk nok jobber jeg paa et stort senter for assistert befruktning, saa ved en vanlig sjekk fant vi ut at eggstokkene mine er late og at hormonene ikke er som de skal i foelge alder. Saa paa en annen side er jeg utrolig heldig som har hjelpa rundt meg og all den jeg trenger, men jeg ser sa amye tragisk hver dag at det blir saa mye lettere aa tro paa det umulige.

Haaper du har rett, og at det gaar bra til slutt da!

Saa soet du er!

Hvordan er din situasjon?

Skrevet

Oi, min situasjon. Kort oppsummert

Begynte å prøve på nummer 2 i august -08.

Ble gravid i begynnelsen av desember -08 og -09.

MA i januar -09 og -10.

Vært til utredning like før sist jeg ble gravid, fant ikke noe galt, så jeg får ikke hjelp ;-(

Har en hjemmelaget gutt på 3 år fra før, så vi vet vi kan ;-)

Skrevet

Saa heldig du er da! -Med gutten din altsaa. Han maa jo vaere god troest og motivasjon da, siden dere faktisk alt har faatt det til. Da er det bare spm om tid og flaks saa sitter den vel igjen. Hva innebaerer utredningen hjemme i Norge? Her kom vi ikke til noen konklusjon foer jeg hadde tatt basale hormoner (som ikke lovet bra!), basal ultralyd, ultralyder gjennom syklusen (basal, mot EL, noen dager rundt EL -selv om den aldri fant sted-) og spermanalyse.

Masse masse lykke til!

Skrevet

Var på en ultralyd (UL) like etter EL. Han kunne se jeg hadde hatt eggløsning. Tok hormon prøver. Alt så fint ut.

Fikk rekvisisjon til mannen, men kom ikke så langt siden jeg ble gravid den måneden. Vi har ikke helt kommet igang igjen med hjelp etter at vi mistet sist.

Og, ja, guttene er en fantastisk motivasjon, og trøst.

Vi brukte over et år på ham også, så ting tar tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...