☆septemberbarn☆ Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg kjente det for første gang utenpå magen i dag Måtte bare dele det med noen. Hehe. Har morkaka foran så har kjent lite liv, men siste to dagene har det vært ofte. I dag til og med utenfor Det er så deilig følelse! Er foresten 21+4 i dag
mandalay Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Er det ikke hyggelig? Jeg er 23+4 og har kun kjent liv ordentlig den siste uken. Og jeg har faktisk ikke morkaken foran, så det er veldig ulikt når man begynner og kjenne det. Mini sparker mest ned mot blæra, og selvom det egentlig ikke direkte føles som om jeg må tisse, kjennes det litt rart noen ganger. Kjenner spark flere ganger om dagen nå, og ofte er hun veldig aktiv. Men samboer har ennå ikke kjent det. Sparer det til alle spark er litt kraftigere sånn at jeg slipper å teste tålmodigheten hans:-) Herlig følelse!!!
☆septemberbarn☆ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Jo, det er helt fantastisk:) Jeg håper han kan kjenne det snart. Alt blir litt mer virkelig da. Ja, det virker som gutten også ligger å sparker nedover. :-) Jeg kjenner det bare på undersiden av magen så det er vel ikke så rart hvis morkaka sperrer for følelsen av at han sparker oppe. Nyter hvert lille spark! :-)
lykkeligmams<3 Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Hei jeg har morkaka foran så blir nok en stund til jeg merker det, men gleder mg helt vilt altså. er selv 19+2 uker på vei, så går hele tiden og bare venter
MaleneAS Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Åh, det e artig å kjenne det:) Æ har også morkaka foran men æ har kjent liv vær dag siden uke 17, i uke 18 allerede kunne barnefar kjenne det utpå magen min, og e no i uke 25 å nu kan man se det .. Måtte filme det igår, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå