Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har vi faatt resultatet..Og dette forsoeket gikk og rett vest ;-(

Oensker resten av uke 20 gjengen lykke til..Kommer nok til aa foelgemed dere litt..

Om jeg er heldig er jeg igang igjen i august...For haape at alle gode ting er tre...*depper*

Fortsetter under...

Huff da! Jeg håpet det skulle gå bra med deg. Men IKKE gi opp ennå, det går bra neste gang skal du se!!! Det gikk ikke bra med meg sist gang heller, dette er mitt andre forsøk. Plutselig så fester egget seg, så er du gravid.

*klem*

kanskje snart? Det var trist. Jeg ønsker deg masse lykke til neste gang, ikke gi opp. Leit med alle som har testet negativt denne gangen, jeg unner dere alle at det skal gå bra.

Gratulerer tingeling! Utrolig gøy med så mange som har testet positivt:)

Jeg går også og kjenner etter symptomer, men merker ikke noe spesielt, annet enn liten tyngdefornemmelse og noen ganger små strekk i magen, men sjeldent begge deler. Er forresten veldig trøtt om dagen, men det kan jo lett skyldes flere ting.

Jeg er 4+5 i dag :) Vi kan vel snart liste oss over til gravide slitere eller 1. semester jenter.. Merker jeg er litt tilbakeholden enda. Venter bare på at disse første ukene skal gå fort unna, slik at jeg kan senke skuldrene :)

Takk alle sammen.. Tror det som holdet meg gaaende er at klinikken alt har booket oss inn til ny start i august.. Skal til samtale med de neste uke. Saa faar vi se naar jeg starter paa P pilla igjen..

Hei, Kanskje snart? Under mitt første forsøk i november 09, mistet jeg faren min etter lang tids sykdom. Han døde dagen mellom uttak og innsett. Da jeg fikk negativ test på rugedag 10 var jeg fullstendig knust. Jeg hadde lyst til å gi opp prøverør og ikke utsette meg for hormoner og vonde egguttak mer. Men jeg hadde et egg på frys og tenkte at jeg skulle prøve det før jeg gav opp. Dette egget overlevde ikke opptiningen så da ble det nok en nedtur.

Jeg tror det er viktig å få lov til å være trist, lei seg, forbannet og frustert.... Dette er ikke et lett spill, hvor følelsene kan settes til side. Jeg begynte å trene og fikk deppe fra meg og sakte men sikkert så ble jeg klart for en ny runde. Og jammen så gikk det bra denne gangen! Jeg er fortsatt redd for at det skal gå galt, men når man har kommet seg litt ovenpå igjen så er det lettere å være positiv.

Jeg vil bare gi deg en STOR trøsteklem og ønske deg masse lykke til neste gang!!!!

Annonse

Takk for fine ord Tingeling...

Jeg maa si at jeg foeler meg bedre denne gang enn sist gang..LItt av grunnen er vel fordi jeg vet at vi er igang igjen om meget kort tid..Skal ringe inn mens igjen i juli saa det gaar unna ;-)

Da ser det ut til at vi skal proeve assisted hatching ogsaa, saa haper det hjelper paa spiren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...