Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Thilil! Når skal man ringe riksen etter blodprøven? Jeg skal rett på jobb etterpå og jobber til 15.00. Har ikke så veldig lyst til å ta den telefonen i arbeidstiden.. Men det er vel kanskje mellom 12 og 15 til sykepleierne jeg må ringe? Jeg skal teste på fredag.

Fortsetter under...

Hei jenter..

Bedre sent enn aldri men melder meg inn i gjengen om det er greit?? Hadde og innsett 22 Mai.. Og skal teste neste mandag.. Utrolig lenge aa vente..Spesielt siden jeg har som mona, en del murringer i magen og i ryggen..Men sist gang visste jeg sikkert at det ikke funka, denne gangen har jeg ingen indikasjoner, bare redd for aa haape..

Tihil, grattis med positiv test..Godt aa se at det faktisk funker..;-)

Joda jeg klarer jo å komme meg bort i noen minutter.. Men hvis jeg skulle få ett negativt resultat (Gud forby) så klarer jeg nok ikke å holde maska, og det går ikke i den jobben jeg er i.. Tror nok jeg prøver å avslutte noen minutter før. Eller kanskje det går an å be dem sende meg en mail med resultatet, så kan jeg sjekke svaret i ro og mak når jeg kommer hjem. Er såå spent! Jeg håper og håper på at en eller to har klamret seg fast <3 <3

Blir fortsatt lange dager ja.. ferden med venting bare fortsetter jo selv etter en positiv test og videre i 8 måneder! :)

Annonse

I dag har jeg hatt ganske betydelige mensmurringer i både rygg og mage. Var sikker på at mensen kom hver gang jeg var på do.. Inget blod, men masse crinone-rester, og det meste av det var lyserosa.. Er det noen som vet om det er ett negativt tegn? Føles jo liksom som mensen er rundt hjørnet.. blir sprø av det her.

Kommer til å ta en hjemmetest i morgen, krysser fingrene for at tanta holder seg unna!!!

Er det forresten noen som vet om progesteron støtta holder mensen unna??

Håper det går bra med resten av gjengen :)

Testet POSITVIT idag tidlig, rd 13 :):))

Jeg er helt skjelven. Tårene slutter ikke å renne...Har aldri mi mitt liv fått en positiv gr.test!!!

Er dette sant???? Kan ikke tro det...Må ta en test i morgen tidlig også...

Lykke til dere andre. Krysser fingrene for dere :) xxx

Jippi :-) Dette lover bra for uke 20-jentene!! Håper resten bare følger på med positive prøver. Glatulerer så masse! Det er så deilig befriende å se at "det går veien". Lykke til med videre ruging. Så krysser jeg fingrene for resten her.

Er det ikke snart din tur til å teste Tofni :-)

Tofni: jeg har også hatt murringer et par dager, men tror ikke det trenger å bety noe. Snakket med sykepleieren når jeg fikk prøveresultatet, og hun sa at slike murringer og også stikkinger ikke var uvanlig fordi livmoren jobber så hardt. Når det gjelder crinonen vet jeg ikke. Jeg hadde littegrann rester som var lyserosa, men ikke så mye.

Jeg krysser fingrene for deg, og sender masse positive tanker :-)

Gratulerer så mye med positiv test ønsker oss baby!!

Tusen takk Thilil :)

Mensen har fortsatt ikke kommet, og murringene fra i går har gitt seg. Det må vel være ett positivt tegn? Masse crinone rester i dag og, kanskje ikke kroppen trenger det og jeg lager nok progesteron selv nå (er lov til å håpe..:))

Skal ta en test i kveld, men venter til mannen kommer hjem. Skal ta blodprøve i mrg. Dette er så spennende! Jeg grugleder meg skikkelig!

God ruging videre jenter :)

Annonse

JEG ER GRAVID!!! Jeg testet positivt i kveld, riktignok en veldig svak strek, men jeg så ikke syner, den fineste (og eneste) streken jeg noengang har sett!!! :) Skal ta blodprøve i mrg tidlig, så da får jeg et helt sikkert svar. Men det kan vel ikke gå galt nå?

Tok det hele med forbausende ro, trodde tårene skulle strømme på.. Tror ikke det helt har gått opp for meg.. Nå håper jeg bare at den/de klamrer seg fast i 8 mnd til!!

Dette blir en god helg!!!! :)

Gratulerer så mye til de som har testet positivt:) Må være en helt ubeskrivelig følelse!

Selv er jeg på rd 13 idag (nå 14) og klarte ikke la være å teste...

negativ:( Hadde en slik test med liten kontrollstrek også skulle det komme et kryss i det andre....veldig skuffet og lei meg siden jeg hadde litt forhåpninger idag.

Har hatt litt murringer i eggstokkene idag pluss i ryggen/korsryggen spesielt! Har også kjent litt tidligere i uka i form av litt stikkinger og press i underlivet.... Huff dette er skikkelig påkjenning. Sa til samboeren istad at vi får håpe på et mirakel.....

Så utrolig bra!! Nå ble jeg glad på dine vegne:-) Jeg føler virkelig at uke 20 er en lykkeuke for innsett!! Dette blir spennende fremover. Vi ligger jo ganske likt, så jeg føler det skal bli moro å følge deg.

Nå er det bare å glede seg til blodprøven i morgen :-)

Gratulerer så mye med positiv test tofni :):) Jeg tok en ny test nå. Det lyste GRAVID. For en herlig følelse å se det etter så mange år uten en eneste positiv test.

Ja uke 20 har virkelig vært en lykke uke ser det ut som :)

Ønsker dere andre lykke til , og unner dere av hele mitt hjertet en positiv test. Stå på,og ikke gi opp.

Tusen takk jenter!

Leit med negativ test Titinn, men ikke alle tester positivt på hjemmetestene så tidlig, så det er jo i allefall lov til å håpe på ett mirakel :) Selv var testen min i går veeeeeeldig svak, men jeg har sett så mange negative tester nå at det var ikke til å unngå å se den svake streken som dukket opp etter få minutter. Det tok samboeren min enda flere minutter før han klarte å se den. Han trodde nesten at jeg tullet hehe.

Hadde HCG på 61 i dag (rugedag 13), sykepleieren sa det var en fin verdi. Hva hadde dere andre?

Det blir spennende nå fremover Thilil og Ønsker oss baby, vi ruger alle på 2:) Kjøpe Clear Blue test i dag, bare må teste i morgen også.. Vet det er litt sløsing med penger, men klarer ikke å la være..

Ønsker at alle andre kommer etter snart, stå på jenter, dere er sterke!!

God helg til alle sammen:)

Jeg har ikke målt hcg mitt. Tror ikke jeg skal det heller. Det er ikke rutine i Porsgrunn. Gleder meg enormt til UL i uke 7 :):)

Så bra du hadde en fin verdi tofni :)

Lurer så på om det er 1 eller 2 inni magen ;) På UL tar de vell utvendig ul eller?

Har du testet idag også tofni? ;) Jeg har svidd av 2 tester til nå av clearblue. Har en til liggende,tenkte å ta den neste uke ;) Testomaner har vi blitt.

Stå på dere andre :))))) Krysser det som krysses kan.

Jeg og lurer veldig på om det er en eller to i magen (håper egentlig og tror det er en, selv om 2 også er velkomne). Håper du på 2?

De tar ultralyd vaginalt. Leste ett sted at de ikke kan ta UL på magen før uke 12 for da har livmoren kommet høyt nok opp. Jeg skal ikke på UL før i tidlig uke 9.

Er så overrasket over at dette funket. Mitt første forsøk og begge eggene var 2-delte. Så da er det også håp for andre med ikke perfekte egg:)

Tok en vanlig clearblue i morges ja;) Da kom krysset opp nesten med en gang, men det er fortsatt ganske svakt. Må nok ta en test til i morgen for å se om det blir sterkere hehe. Ganske tullete egentlig, for hvis det er meningen at det skal komme en blødning så kommer den, og det er jo dumt å bekymre seg unødig, men men.. Er vel blitt en testoman jeg og da ;)

Krysser alt for de som venter på svar!

Heihei alle damer! :-)

Har visst ikke klart å være så aktiv som jeg hadde trodd her inne, så mye som skjer om dagene... Men.. Jeg er GRAVID!!! :-) Hurra!!! Testa positivt på rugedag 10, men måtte ta en test til på rugedag 13, bare for å være helt sikker! Hehe :-) Jeg klarer egentlig ikke helt å forstå at jeg er gravid, det er så fantastisk!! Tenk at vi skulle være så heldig, etter å allerede ha fått et helt perfekt barn! Årh, som jeg er takknemlig for at det fins assistert befruktning!! :-)

Gratulerer masse til dere andre som har testet positivt, Thilil, Ønsker oss baby og tofni!! :-) Da er vi 4 som ruger på 2. Dette blir spennende! :-) Jeg har fått time til tidlig ul 28 juni i Porsgrunn. Har noen av dere fått time? Blir spennende dette! Vi skulle starte vår egen tråd inne på 1 trim, for det er jo egentlig der vi hører til nå.. Fordi om det virker litt rart ennå.. :-)

Krysser fingrene for at dere som testet negativt snart lykkes! Jeg håper inderlig dere lykkes snart! Det fins heldigvis mange solskinnshistorier, så hold motet oppe! :-) Lykke til! :-)

Gratulerer til alle jentene som saa langt har faatt positiv test!!

Tok selv hjemmetest paa rugedag 13(fredagen som var), for jeg klarte ikke vente... Desverre var den negativ ;-(

Skal ta blodproeve naa paa mandag, saa da faar jeg vel endelig svar..Angrer egentlig paa at jeg tok hjemmetesten, for det oedela helgen litt for meg og gubben....;-)

Har hatt litt murringer, men det har jeg vel egentlig hatt hele tiden, men har ikke fatt tanta enda..Noen som vet om disse progeston pillene utsetter mens? (tar utrogestan jeg da..)

Depper litt naa ;-(

Hei jeg hadde innsett av et egg 22. mai og testet positivt i helga:-) Gratulerer til alle som har fått positive tester!!!!

Kanskje snart? *ruger*, ikke gi opp helt ennå. Jeg leste at 1 av 5 tester negativt på rugedag 13. Ha litt is i magen til mandag, jeg krysser iallefall fingre og tær for at det skal gå bra med deg:-)

Gratulerer til alle som har testet positivt. Utrolig morsomt at så mange av uke 20 -jentene har testet positivt. Etter min oppsummerting så der det nå:

tofni

Ønsker oss baby

Lykkeliten

tingeling

Thilil

Tofni: Jeg testet på rugedag 12 og hadde Hcg på 240. I følge sykepleieren skulle det også være en OK verdi, så da krysser jeg fingrene. Har hatt litt mindre symtomer de siste dagene, og må si at jeg savner å kjenne noe. Det blir til at jeg går å lurer på om alt er i orden...

Takk Tingeling.. Haaper virkelig du har rett..Men er redd for aa vaere for optimistisk ogsaa ;-(

Har vaert aa tatt blodproeven naa da, og haaper jeg faar svaret i ettermiddag. Det blir vel den leengste dagen dette tror jeg ;-s

Har ikke sett tanta enda da.. Mulig jeg spurte om dette foer, men jeg gaar paa noe som heter utrogestan (er vel noe lignende til crinone). Utsetter denne mensen tror dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...