Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er over 3 mnd på vei, og jeg har enda ikke klart å fortelle det til mer enn to venninner. Familiene våre vet, og hans slekt vet, men ikke min slekt. Jeg har ikke sagt noe som helst til besteforeldre eller tanter og onkler. Vet ikke hvorfor, men føler at det ikke helt har gått opp for meg at vi faktisk skal ha barn. Jeg ble helt satt ut da ene venninna mi jubla av glede og ga meg mange klemmer da jeg fortalte det. Kanskje det er reaksjonen til folk jeg ikke helt vet hvordan jeg skal takle. Er det meg det er noe galt med, føler jo liksom at "jaja, så er jeg kanskje gravid" - har vært hos legen og alt, men er tror ikke at jeg er helt overbevist enda.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg brukte nesten 9 måneder på å skjønne at jeg skulle ha baby. Var ikke før hun kom ut at jeg faktisk, nesten, skjønte at jeg skulle ha baby og at hun var min. Kanskje vi bare er litt trege, vi to? Hehe;)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg hadde det også sånn... Lærte meg noen standardfraser som jeg svarte når folk spurte meg om jeg gledet meg. "ja, det blir spennende det", "det blir nok litt av en omveltning", eller slike ting. Jeg følte jeg bare jattet med folk, for jeg klarte ikke helt begripe at jeg skulle bli mamma. Nå er poden snart 2 måneder, og jeg kan knapt forstå det ennå. )
Gjest eelis+kian Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hehe, poden min er 7 mnd gammel, og jeg skjønner enda ikke at han er min baby og jeg er hans mamma ;-) Du får bare hoppe i det, du kan jo ikke skjule det i all evighet!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 LItt sånn som eelis+kian... var liksom ikke helt overbevist om at det faktisk skulle komme en unge ut... Og når vi kjørte fra sykehuset måtte vi fleipe litt med at de faktisk hadde latt oss ta med oss ungen derifra! I dag er han 1,5år, og jeg kjenner en enorm glede HVER morgen når jeg hører stemmen hans :-D
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 He he. Jeg også syns nesten det var uvirkelig at de virkelig lot oss få ta med babyen hjem fra sykehuset. Litt sånn "hjelp nå står vi på egne ben,går dette bra"
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 hehe hadde det likt som 18.15.. brukte alltid den der "ja det blir spennende" ble ganske skuffa når alle venninner sa at det var SÅ mye å glede meg til og jeg forsto aldri hvordan den følelsen alle snakker om skulle være.. den morsfølelsen kom ca da hun var 6 mnd og NÅ skjønner jeg hva alle snakker om er så herlig med å være mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå