oppturen Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Noen som kan se hvor mange barn jeg får? evt når? Ønsker meg tre barn, men ser ut som det tar sin tid.. Noen som vil spå? 240980
lille.pudding Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Har du en sønn fra før? Var det første som dukket opp i hvertfall. Får opp to barn.. Har du måttet ta noen tøffe valg i det siste?
oppturen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Nei, har ingen barn fra før. Har ikke tatt noen tøffe valg nå i det siste. Men det er ganske mye stress rundt meg nå. Bla ny,krevende jobb. Kan være noe med den du får opp? Får du opp noe om det tar lang tid før jeg blir gravid?
lille.pudding Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 da blir det nok en gutt først hehe Du og kjæresten har blitt nærmere knyttet nå i det siste - kan det stemme? At dere har på en måte åpnet opp for hverandre 110%. Jeg får opp tallet to nok en gang.. Kanskje om 2 pp sitter spira, eller at dere får to barn.. er vanskelig å si
oppturen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2010 Det kan nok stemme. Vi har mange planer som vi får realisert i høst. Og etter at vi bestemte oss får å få barn, ble vi nok enda sikrere på hverandre.. Håper du har rett i at spira sitter snart:) Tusen takk for at du tok deg tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå