Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg og sambo(kansje helst meg) har lyst på en liten til, men han skal omskoleres eller hva det når blir , usikkert på når det blir men en gang etter sommer, han skal kun ha 450 timer. Jeg skal gå andre året på vidergående til høsten og snuppa skl i bhg. Jeg kan jo alltids gå frem til jul og så ta permisjon 1 år og så begynne på igjen, men det tar liksom da så mye lengre tid med utdannelse, har tenkt på og bare vente til jeg er ferdig med det året så kunne vi fått en til:P Men lurte på om noen av dere kansje visste om andre løsninger for hvordan jeg kunne gjort det med utdannelse, jeg har enda ungdomsrett på vidergående skole så vil jo helst ha en løsning som det enten ikke koster noe eller koster lite, eventuelt noe på avbetaling i såfall, (kveldskole) Går det at jeg tar et halvår på vanlig vidergående så resten av halvåret som kveldsskole?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 og for de som lurer på alder så er jeg 20 og sambo er 26
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Kanskje du burde gjøre deg ferdig med skolen først heller?
sånn ca Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Skal du begynne på`n igjen etter at du har fått ditt første barn nå? Jeg bare lurer på om du vet åssen det er å studere med barn da:) Hvis du begynner på et skoleår etter permisjon og ikke vet hvordan det er å studere å ha barn samtidig, ville jeg ha ventet litt. Bare sånn at du får føle litt på åssen det går med barn og studie:) Det kan være hardt å studere med to småbarn og alt det som hører med. Vil du absolutt få et barn til midt i utdannelsen din, kan du jo prøve å snakke med skole. Spørre om du kan de fagene du mangler hos privatist, men at du får alt studiematriell gjennom froner/arena (hvis skolen din bruker et slikt system). Og at du får komme på noen timer, eller får hjelp av en lærer innimellom selvstudiene. Vet jo ikke hvor hjelpsom skolen din er på det området, men skolen her er i hvertfall veldig hjelpsom. Mener det er billigst med privatist, men det krever jo en del selvstudering da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå