Gå til innhold

Noen som har gått på tabletter mot depresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg nede ganske lenge, bare lurer på om dette er noe man kan få av legen eller må man gå til psykolog først?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å prøve terapi først, så sant ikke det er en veldig alvorlig depresjon. Cipralex, som er en av tablett-typene som brukes oftest mot depresjon, er noe SKIKKELIG dritt...

Skrevet

Gå til fastlegen din, det er der du må begynne uansett hvilken hjelp du skal få.

Medikamenter mot depresjon er et nyttig hjelpemiddel for mange, men ofte må man ha mer hjelp - i form av terapi, rosenterapeut osv. Medisiner hjelper på symptomene, men fjerner ikke årsaken.

Jeg har gått på cipralex lenge nå, og den funker bra på meg. Ingen bivirkninger og den holder min alvorlige depresjon i sjakk. Har prøvd mange forskjellige typer medisiner, og denne er desidert den beste for meg. Du kan trenge en helt annen type.

God bedring og lykke til! Kjempe bra at du tar tak i egen helse såpass tidlig, før du er helt uvirksom og så lang nede at du ikke ser noen ende på det. Den plassen unner jeg ingen å være på.

Godklem

Skrevet

jeg har noen tabletter skapet e, men de ar gått ut på dato..Gikk ut september i fjor,..Men det er vel lurt å høre med legen først..

Hva er det som er så herk med de talblettene da,du som svarte først?

klem

Skrevet

Du burde være meget forsiktig med å uttale deg om legemidler du tydeligvis ikke har førstehånds kunnskap om!! Jeg har gått på Cipralex i 2 år nå, og det har hjulpet meg!

Skrevet

Eh, jo, jeg har brukt de, men måtte slutte fordi jeg fikk mesteparten av bivirkningene, pluss at jeg ble enda mer deprimert.Så jeg synes de er noe dritt.

Annonse

Skrevet

Men du er ingen lege, og burde ikke gi råd deretter heller!

Selvom de ikke funket for deg betyr det ikke at ikke de hjelper tusenvis av andre mennesker!

Skrevet

Jeg går på Cipralex og Lamictal.. er fornøyd med alt for min del...

Skrevet

Jeg sa ikke at hun ikke måtte ta de men at de er noe dritt, noe jeg synes de er.Du sier de er helt topp,men for alle er de ikke det,så du burde vel strengt tatt ikke uttale deg du heller.

Skrevet

På tide å skaffe seg lesebriller eller??? Jeg skrev: De fungerer bra for MEG!

Skrevet

Har brukt Remeron og Zoloft.

Fikk så hodepine av Remeron så byttet til Zoloft, og hadde god effekt av det. Gikk i terapi samtidig. Brukte medisiner i litt under ett år.

Skrevet

Ta deg en tur til legen du! Helt idiotisk å diskutere dette her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...