Gå til innhold

Trenger sårt litt veiledning av dere eksperter der ute.

Anbefalte innlegg

Heisan ; )

Er no i rugedag 12 og tok en test som da selvfølgelig var negativ ( vist

en la godviljen til kunne det tenkes att der var en ultrasvak strek det må sies jeg brukte en Quick test som er noe realt dritt!!!! dårlig erfaringer med den.

Test dagen min er egentlig i morga men pga jeg skulle til kontroll ang sjøgrensen min tenkte jeg æ være litt førevar for vist jeg virkelig var gravid må jeg ha ekstra oppfølging.

Tok en Hcg som da viste 91 som er i følge doktor en klar forhøying???Normal Hcg skal ligge mellom 0-5 stemmer dette????

har skikklige mens murringer på andre dagen no i tillegg til litt blødning ikke mye men friskt blod, har så sykt vanskelig for å tro på att jeg kan være gravid, denne doktoren her var revmatalog så det er ikke akkurat hennes felt dette her. Hva tror dere kan det være en real sjanse på att det kan ha gått bra likevel med denne verdien og det på RD 12 1 dag før opprinlig test dag.??

Holder på å klikke her jeg var helt sikker på att jeg skulle få ett negativt svar i telefonen hadde begynnt så smått å tenke på nytt forsøk og no kommer dette, vet ikke hva jeg skal tro!!!

Har aldri vært vant til desse blodprøvene og tolke verdier men regner med her inne er den rette plassen å få veiledning, har kjøpt meg en skikkelig test som skal brukes i morga men det er så syyyykt lenge til!!!! PLEASE noen som kan gi meg noen svar ???

Fortsetter under...

Heisan.

Med en HCG på 91 på RD12 er du klart gravid - gratulerer! Det er riktig at normal HCG ligger på 0-5, for de som ikke er gravide.

Det er ikke unormalt å ha litt småblødninger, og murringer er helt vanlig. Så lenge det ikke blir noe mer enn det så må vi satse på at dette går bra :-)

Ekspert er jeg ikke, men litt peil har jeg.

Hvis du er heldig er du gravid, og hcg vil stige.

Er du uheldig er dette en kjemisk graviditet. Hcg kan stige litt da også, men så vil mensen komme (det har jeg dessverre opplevd, ikkeno moro med "nesten-gravid").

Krysser fingrene for at et egg festet seg sent, men godt!

Oj,oj,oj så spennende:)

Er enig med MK73, du er nokk gravid så gratulerer!!!!

En hcg på 91 på rugedag 12 er jo kjempe flott:)

Kjedelig at du også skal få sånn hersens blødning, men det også som MK73 sier så er det normalt for mange i starten av et svangerskap, noen får det i den tiden dem skulle hatt mens og andre pga medisiner vi tar osv.

(og det kommer i fra spotte og blødnings pessimisten som nettopp har vært opp i dramaet selv...hihi)

Håper i allefall det går bedre enn det gikk med meg, så krysser fingrene alt jeg har for at det skal gå bra med degXXXXXXX

Det betyr at egget streifer borti, nok til at kroppen begynner å produsere graviditetshormon - før egget slipper taket og mensen kommer. Får man økninng i hcg før mensen kommer kaller man det visstnok "bio-kjemisk" graviditet.

Jeg har forstått at det er vanlig med småblødninger, skjønt grav.test er positiv og hcg øker. Men er det kjemisk vil mensen komme for fullt. Jeg småblødde i en uke, små mengder brunt og rødt blod. Men så økte det på, og mensen kom skikkelig. Da var det ingen tvil, og halvannet døgn etterpå var grav.testen negativ.

Men nå håper jeg at egget ditt sitter!

Annonse

¨Hei Alid@

Er det helt over og ut for deg ?????

Huff dette her går over alle støvleskaft er så sliten av alle desse følelsen. Hadde slått dette forsøket helt fra meg jeg, heilt sikker på att det ikke gikk. Tok telefonen å ventet på ett negativt svar, var og er helt i sjokk tror liksom ikke noe på att det kan være tilfelle. Gikk fra vill jubel til masse tårer og sier til meg selv: det er ikke sant!!!!!til å bli heilt normal igjen og begynner å skrelle poteter : )

Har fortsatt veldig mens murringer som kommer og går og det virker som om blødningen holder på å avta.

Har no kjøpt meg skikkelig test, er heilt nøytral enda inntil jeg ser det svart på hvitt på testen i morga.

Det er bare så godt å kunne få stille desse dumme spørsmåla her inne hadde jeg ikke hatt dere jenter tror jeg det hadde blitt enda vanskligere å takle alt dette, har en mann som ikke evner å sette seg inn i hvordan jeg har det og det virker som han begynnner å bli lei : (

Med hcg på 91 vil du garantert få positivt utslag i morgen;)

Men vet seriøst hva du snakker om angående blødning og mensmurringer, er helt forferdelig å gå rundt og ikke vite hva som skjer:/

Er vel ikke 100% sikker på at dette ikke har gått veien, men i og med en litt stor blødning i går + mye vondt så antar jeg jo at det ikke går bra.

Kan jo håpe på en tilfeldig blødning og smerter pga endoen, for det har jeg jo en del av og vet at det kan gi mere smerter i starten av et svangerskap før det evt blir bedre. Har en cyste på den ene eggstokken som jeg tror var årsaken til smertene i går da det kom fra den siden. Men det blir jo å klamre seg til halmstrået...Men så lenge det er håp så:):)

Spendt på å høre hvordan det går i morgen med deg, selv om jeg vet at testen er positiv;)

Heisann Alid@ ;

Fytti katta tror ikke mine egne øyer, jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er bare heilt fantastisk!!! Inni mitt hode gikk det ikke bra, det går ikke opp for meg.

Tørr ikke å slippe jubelen løs enda, blødningen er nesten helt vekke men mensmurringene er der enda men ikke fult så sterke som i går. Tenker veldig på dette med kjemsik graviditet, er vel det eneste som ikke har blitt prøvd . Haugesund sykehus mente det kunne være pga att jeg var overstimulert får håpe det da.... : S

Men over til deg er sååå spent, noe nytt????

Huff er litt vanskelig å glede seg over positiv test når andre sliter slik, tenker masse på deg. Håp håpe håpe på att du med kan få kjenne samme gleden som meg.

Masse positive tanker til deg no, venter fortsatt i spenning !!!

Jeg må bare få gratulere deg håp-74 :-) Jeg har fulgt med på dramaet ditt og er skikkelig glad på dine vegne :-) Nå ser vi deg vel på gravide slitere?

.....nå får vi bare heie på Alid@ og håpe at hun er like heldig som deg!

HEEEEEEERLIG!!!!!!!!!!! Så flott at du testet positivt i dag også, men det viste jeg jo allerede at du vill gjøre;)

Godt å høre at blødningen har avtatt, det er jo helt supert:):)

Kjempe glad på dine vegne og jeg håper og trur virkelig at det skal gå bra for deg hele veien!!! Tenk du er gravid:) En kjemisk har du nokk ikke, da vil jo testen bli svakere etter hvert! Kan tenkes du er lettere overstimulert og det er nokk jeg også;)

Skjønner hva du snakker om når du sier at man ikke får glede seg, men det tror jeg du kan gjøre nå! Jeg klarer nokk ikke slappe av enda siden jeg spotte endel enda og av og til føles det ut som blødning er rett rundt hjørnet:(

Ellers har jeg jo skrevet i tråden min men kan jo oppdatere kort her også. Lite murringer og litt beige spotting i dag. Tok nettopp en clearblue test og det kom raskt opp en sterk strek:) Så en kjemisk er det ikke! Jaja og sånn går nu dagan...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...