Gå til innhold

Festeblødning etter SA kun 16 dager etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I noen dager har jeg hatt noen murringer/stikkinger. Antagelivis hadde jeg en SA 2 Mai pga. HCG nivået sank uken etter og nå,når jeg var på do hadde jeg 2 dråper brunaktig.. Har aldri spottet før tanta.. Hva kan dette være?

Noen råd/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du KUN blødd disse dråpene med mørkt blod?

om så er så er d nok en MA å ikke en SA, å da burde du ringe gyn å komme til innvendig ul så dem kan sjekke d, er d en MA (dvs du ikke blør mer,og hcg går ned,så må du inn til utskrapning) begynner du å blø mer så trenger du d ikke,men blør du ikke mer,synes du burde ringe imorgen når jeg ser at dette blodet kom 2. mai,er godt 2 uker, kommer ikke mer og dette er en MA,som d desverre virker som,så kan du ikke ha et dødt foster i magen.

Skrevet

Hei.

2 Mai begynte det med litt fesrkt rødt blod og spottet brunt/svart i noen dager etter det alt uten smerter..Så kom de dråpene idag 16 dager etter første "blødning".

Skrevet

du er nok ikke gravid da, men godt mulig du har EL nå, men kan å være d at der er nesten fritt for hcg,men nok til at streken på eltest blir litt sterkere enn vanlig,du har jo alltid lh i urinen så den vil alltid ha strek.

bruker samme type tester, så jeg har erfaring med at el testen ikke er positiv før teststreken kommer opp før kontrollstreken,så d er fort.

men har du vært hos legen da,altså ul? du burde sjekke om livmoren er tømt.

Skrevet

Ok,nei har plagdes med å få tak i legen min. Så nå ringte jeg til sekretæren å sa at jeg SKULLE ha time idag! Skal opp om en halv time..Håper jeg får ul da evt. imorgen på sykehuset..

Jeg skal oppdatere,når jeg kommer tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...