Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har fått tilbud om plass i en familiebarnehage med tilsammen 12 barn. De er i alderen 0-3 år. De holder til i en flott gammel bygning litt ute i skogen med masse natur og de er mye ute. Ellers så har vi fått tak i en koslig dame som er dagmamma. Hun har 2 andre barn som hun passer. De er 13 og 16 mnd gamle. Hun holder litt nærmere sentrum men har en flott lekeplass og park rett i nærheten. Det nærmeste for oss er dagmammaen. Hun bor kun 2 min unna oss. Til familiebarnehagen tar det oss 20 min å kjøre men det er på en måte i retning jobben min selvom det blir en bitteliten omvei. Hva ville dere valgt familiebarnehage eller dagmamma? Dattern min er 20 mnd når hun evt skal begynne.
Gjest Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg ville valgt dagmamma. Hadde det selv da jeg var liten, og synes det var helt topp
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Ville valgt familiebarnehagen. Flere barn å leke med og beliggenheten høres perfekt ut!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 tror jeg hadde valgt dagmammaen, nærmere og mindre stress
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Hadde ALDRI valgt dagmamma så frem til at jeg ikke kjente henne fra før.Det er så sinnsykt mye rart! Men om dere VET at hun er snill og tar godt vare på ungene,så hvorfor ikke.Barnet deres er såppas lite,så det kan godt gå et år til dagmamma før det begynner i bhg.Så får dere kontantstøtta også,litt kjekt med ekstra penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå