ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Allt sto bra til med ungen og er jo seff KJEMPE GLAD for det.. Men hadde på en måtte gått og gledet meg til og vite hva jeg får også, men nei nei, knøtte nektet og spre beina hehe.. så må vente til jeg får ungen før jeg vet hva det er./ Men allt så ut som det skulle me knøtte, og er jo det som er det viktigste for meg
Spinella Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Samme skjedde med meg, og jeg ble også kjempeskuffet, så skjønner deg godt. Men når man først har forsonet seg med at man må fortsette å kjøpe beige og kjedelige klær, så er det egentlig ok. Men du kan jo betale for privat ultralyd, og da vil jeg tro at de bruker myyye lenger tid på å se etter kjønnet enn på den ordinære, der målet først og fremst er å se at barnet er friskt og har det bra.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Kjempe bra at alt står bra til med den lille. Skjønner godt at du ble litt skuffa av å ikke få vite kjønnet i dag. Man blir jo ekstra spent når man vil vite kjønnet. Jeg fikk heller ikke vite det, fordi jeg har forannliggende morkake. Men har den ordinære UL den 28 mai, så håper jeg får vite det da. Men vil ikke håpe for mye. Men det viktigste e rjo at alt er bra med bebisen. Kos deg nå med magen=))))
venterbarnnr2 Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hvas med å bestille 3D UL på en privat klinikk? Det er jo kjempemoro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå