Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Noen som har erfaring med denne skolen? Vurderer å søke dattern min inn på den skolen men vil gjerne vite litt mer først.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Hei. Har ikke erfaring selv, men har en venninne som har sønnen sin der. Jeg vet at de er åpne for at du tar med datteren din på besøk. Gjør det før sommeren! Har hørt litt med min venninne, for jeg har vurdert det for min sønn også. men har kommet fram til at det ikke er det han trenger. Han trenger mye struktur og fysisk aktivitet / gode uteområder, og det er ikke det det er mest av der. Derimot følges vanlig læreplan i alle fag (Kunnskapsløftet), og det er høy voksentetthet. Min venninnes sønn er en ganske distré, surrete og stille gutt som har fått gode karakterer der. De følger opp elevene godt der. De som kan være negativt, er at det er mange "busete" gutter der, siden de som ikke passer inn i vanlig skole av ulike grunner, søker seg til Nyskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå