Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hva tar dere på deres små nå og hva har dere i vognen? min sønn er nå 7uker....syns det er vanskelig å kle dem nå...hva er for varmt og hva er for kaldt?? noen tips og råd?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 barn er så forskjellig, så mitt tips er at du bare må prøve deg frem. Her er det 19 grader, og min sønn på 6 måneder sover i tynn bukse, body og lue. I vogna ligger han på en overmadrass som jeg har brukt i vugga, og ei dyne. Hvis han blir varm i dag, må jeg vurdere ei tynnere dyne. Men helt enig med deg i at dette ikke er lett, og særlig på de mindre babyene.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg tar på han lue,body og bukse i det været her. Er jo 23 grader ute. Jeg tror det er lurt å kle på ungene som man kler seg selv Man går jo ikke rundt i masse varme klær når det er 23 varmegrader ute
Gjest eelis+kian Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Gutten min har på seg ca det samme som jeg har på meg selv :-) Det er ikke bra å kle på dem for mye, overoppheting er skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå