jigær82 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 er i uke 17 idag... i ett par uker har jeg kjent noen veldig svak "dunker" i magen.. veldig vanskelig å forklare.... men håper dere skjønner hva jeg mener? kan disse "dunkene" være småspark? kjenner dem på innsiden av magen....
leirbål Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Ja, hvis det er innenfor livmoren er det nok det. Gratulerer med å kjenne liv. Det er helt fantastisk å kjenne barnet i magen. .)
jigær82 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 ja det er helt fantastisk å kjenne de små... små spark men stooor glede =) sambo er litt sjalu for at han ikke får kjenne dem enda da =9 men det kommer en dag det også =)
Christine209 Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Jeg kjenner også slike små dunk, har gjort det i noen uker nå. Er i uke 20:) Sambo er også litt sjalu, men han lyser opp hver gang jeg sier at jeg kjenner at hun sparker:)
Cat&Gullungene Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Kan virke som om det er spark, ja ;-) Det er fantastisk. Er så glad jeg får oppleve dette enda en gang ;-) Vi får bare nyte i fulle drag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå