Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Ønsker litt kontakt med andre som er GBP operert. Er det selv i slutten sept-09 så er jo litt i tidligste laget å bli gravid. MEEEN... det er nå skjedd Lenge siden du er operert og hvor langt er du på vei?
aprilprinsesse2011 Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 GBP-operert? Må bare spørre... Hva er d?
Junifrue Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Gastric bypass.... Er operert, ikke gravid ennå, men prøver, så følger med:) Det var nok litt kjapt ja, bare pass på å få i deg nok næring siden du faktisk er underernært nå... Bruk vektoperasjonforumet, hvis du ikke allerede har det, der har de nok mer å komme med enn her:) Har lest innpå der om noen som var gravid da de ble operert, uten å vite om det, og fikk friske, sunne barn:)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er gbp operert, ble operert i feb 08, og ble gravid 8 mnd etterpå, men mistet i MA. Ble gravid igjen etter 3 uker, og fødte en frisk og sunn gutt i oktober 09. Gikk opp 11 kg i svangerskapet, og har nå gått ned 18 kg, total vektnedgang siden operasjonen er 54 kg.. Er nå gravid på nytt, så her blir det to tette om alt går bra Stort sett er det ikke noe problem å bli gravid etter gbp, fosteret tar den næringen den trenger, det sliter heller ofte på mor, som må overleve på det som blir igjen av næring. Vær flink og ta alle vitaminer og mineraler, B12 injeksjonene dine og spis sunt og ofte Lykke til!
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2010 Godt å høre at andre har fått barn... Er sånn at man kjenner ingen som har fått barn. Men har bare ei veninne som e gravid. hun er 6 uker lenger enn meg! Hvordan oppfølging er det du har fått i forholt til svangerskapet?
Junifrue Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Jeg var visst gravid forrige gang jeg svarte, jeg visste det bare ikke;) Jeg har allerede hatt første kontroll hos legen der jeg ba om ekstra blodprøver for å sjekke om jeg har noen mangler og slikt. Siden det er så viktig å ta alle disse vitaminene til vanlig vil jeg forsikre meg om at jeg ikke tar for lite eller for mye av noe. Fastlegen min har fulgt meg gjennom tiden både før og etter operasjonen, så jeg stoler på han til å gi meg den oppfølgingen jeg trenger. Jeg er nå snart 8 uker på vei, og har ikke fått noen nevneverdige plager utenom ekstrem trøtthet til tider, ømme bryster og så begynner en svak kvalme å komme snikendes...
Lilledrøm Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Jeg ble operert tidl i fjor og fikk nå Positiv test i går )))) Gikk veldig fint etter 5 PP.. Spent på dette med evt kvalm, oppkast, Er ikke mulig å kaste opp nemlig,, uff,,Men vi får se )
lillepia84,nr.3 i vente Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 vil bere fortelle at det er ei til her som er operert og gravid. operert jan.-10 -35 kg.sidan op. -45 sidan i fjor til samme tid:) gravid i u.7 har 2 gutter fra før 26 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå