Eurecaღmed spireღ Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Har en liten tulle i magen. Vi tenker på å kalle henne for Alva, Tuva, Leonora....? Storebror heter William. Tar gjerne i mot andre forslag også.
Miranda C Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 William er så fint! Jeg liker Alva best av forslagene dine. Tuva er også greit.. Leonora liker jeg ikke som 1.fornavn. Olivia Sophia Celina Evelina Angelica Milla Cilla Tilla Maria Mira Kira Adriana Julie/a Ariana Isabel Isabella Mathilde Emma Josefine Caroline Sienna Savannah Emilie Amelia Emilia
♥ Herligheten ♥ Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Alva og Tuva er nydelige navn! Og passer godt til William. Andre navn som passer godt til William er.. Leah Luna Isabell Maja Maiken Malin Thea Thelma Sofie Sofia Susanne Elida Alina Pernille Felicia Hedda Julie
Eurecaღmed spireღ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2010 Takk alle sammen, skulle nesten ønske det var to, ikke lett å velge mellom Alva og Tuva... Papaen liker best Tuva og jeg har ville ha Alva lenge... Leonora er eventuelt oppkalling, kan det brukes som mellom navn?
Lene J Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 William og Alva. William og evt... Amalie Amanda Lovise Elisa Lisa Viktoria Pernille Daniella Ella Olivia
Wynja Skrevet 23. mai 2010 #13 Skrevet 23. mai 2010 Liker både Alva og Tuva, men for meg er det to helt forskjellige personer...Alva er myk og mild og snill og rolig, mens Tuva er tøff, frampå, uredd og livlig. Mange venter jo med å ta endelig avgjørelse til de ser hva slags type barnet er! Leonora er også fint, men blir liksom en annen kategori for meg. Ikke et navn jeg ville valgt på eget initiativ, men syns det er supert at andre velger det!
Suksessterta *gravid* Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 Likte alle tre, men stemmer paa Tuva til William
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå