Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg for en av mine utallige toalettbesøk.

Og oppdaget nok engang blødning.

Mer enn tidligere.

Hjertet krølla seg sammen nede i stortåa, og holdt seg der til jeg tilslutt sovnet igjen av umattelse.

Tankene fløt ut av hodet føltes det som.

9+1 idag..skulle det nok en gang bli dommedag?

Hadde time hos fysio idag kl halv ti, og på vei dit sender jeg sms til gynekologen.

Forklarer hva som har skjedd og lurer på hva jeg skal gjøre.

Akkurat i det jeg pakker sammen hos fysio, får jeg sms fra legen om at jeg kan komme innom så smetter hun meg im mellom andre.

Og siden fysio holder til i 4 etg i samme bygg som gyn, så var jo ikke veien lang.

Kona kom i full fart, og rakk såvidt inn døra før vi fikk komme inn.

Vi tok utvendig ul denne gangen.

Og hjertet slår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg skjelver på både hender og i kroppen.

Men lille lever!

Gyn valgte å sykemelde meg ut uken, og jeg får ikke gå på job tirsdag om jeg fremdeles blør.

Og mere nye ting idag.

Hun hadde fått svar på blodprøven min, og den viser en liten antydning til problem ifht koagulerende blod. (Leiden mutasjon) Men så svakt at det var usikkert om det hadde klinisk betydning. Så hun ville diskutere med meg hva vi skulle med medisiner videre. Men jeg sa "Du er lege, jeg er bare gravid og overnervøs, så ta avgjørelsen du"

Og det gjorde hun etter litt spørsmål om familiehistorikk og annet.

Så da begynner jeg på Fragmin (sprøyter som settes i magen) neste fredag. Disse skal taes hver dag fra da, og til 3 mnd etter fødsel.

Det blir blå, boble mage det.....

Og sikkert vondt.

Men jeg er ikke i tvil om at jeg klarer det!

Puh...dette er litt for spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141870033-hasteultralyd-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå....jeg ble helt kald når jeg begynte å lese innlegget ditt - men så KJEMPEGLAD når jeg kom et stykke på vei!!!!! Har tenkt endel på deg de siste dagene ser du...Hurra - dette går veien for deg nå :)

Blå boblemage er det forresten her også. Jeg bruker Klexane daglig og det hender jeg stikker litt uheldig, hehe, men det er absolutt verdt det!!!

Nå har min lille begynt å bli veldig ivrig inni der - kjenner bevegelser stadig vekk - en helt fantastisk følelse! Snart kjenner du det samme, Ugla :) Hurra!!!!

Annonse

Hellemedussan! Skal virkelig ikke være lett dette her, nesten litt for masse drama med graviditeten din! Men fantastisk at h*n holder stand der inne!! Stå på! Håper medisinen virker. Og uansett bedre med blå mage enn ingenting! :)

Annonse

Ja, tidligere har det vært dødt 9+1 og 9+3. Og har dødd mellom uke 8 og 9.

Vi skal ha kontroll neste uke, så tror jeg det roer seg.

Ønsker dere masse lykke til med deres julekule.. Du skal se vi puster oss tungt gjennom julestria.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...