Gå til innhold

Utleie av Prampack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen i Stavanger distriktet som leier ut Pram pack?

Er dyrt å kjøpe for å bruke kun en gang..

Skrevet

Aner ikke, men har du sjekka Finn.no?

Var ei her inne for en stund siden som lurte på å starte med uteleie, så kanskje du får napp på tråden din om du holder den oppe:o)

Skrevet

Er stadig vekk noen på finn som leier ut :o)

Skrevet

Hvor står det da? Under barneutstyr? Har vært inne flere ganger og sett men eneste jeg har funnet er Lilleprinsen.no og det er i Oslo...

Skrevet

Trur de sender..

Skrevet

Noen flere som vet?

Skrevet

Jeg tipper også at lilleprinsen.no sender siden de primært er en nettbutikk.

Så i F&B at Rudo har den på tilbud nå. 1299 eller noe i den dur.

Kanskje det heller lønnet seg å kjøpe og heller selge etterpå?

Kjøpe for 1300kr, bruke den en gang eller to, og selge den for en tusenlapp etterpå. Med tanke på at det ikke er noe til salgs, kan jeg ikke tenke meg at det er et problem.

Jeg er på jakt etter å kjøpe en brukt en, men det finnes ikke! Ikke som jeg har sett hvertfall.

En som er fint brukt uten skader osv kunne jeg nok betalt tusenlappen for. (Det er jo begrenset hvor skadet en slik en kan bli vil jeg tro. Er vell litt enten eller? Totalt ødelagt og en får ny, eller bare litt "riper i lakken" som en må regne med etter å blitt kastet hit og dit.)

Skrevet

Takk for svar. Ender vel opp med å kjøpe en ja. Flyselskapet dekker vel ingen skade lenger hvis en ikke bruker Pram pack. Jeg har veldig dårlig erfaring med Lilleprinsen så helt uaktuelt å leie derfra. Hun har mildt sagt Elendig service....

Skrevet

Seriøst? Både jeg og mine venninner har veldig god erfaring med Lilleprinsen. Jeg har faktisk aldri hørt om noen som har vært misfornøyd med servicen derfra.. Men uansett, PramPack er en god investering, og du får helt sikkert solgt den videre til en god pris. :)

Lykke til og god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...