Gå til innhold

Noen som har blitt oppringt av en hodejeger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god venn som har spurt meg flere ganger om han fikk gi nummeret mitt til en hodejeger fordi han mener jeg passer perfekt for en bestemt jobb innenfor salg.

Nå snakket vi på msn og han sa det var kun en telefonsamtale og jeg kunne alltid takke nei.

Noen av dere som har blitt oppringt av hodejegere og som vet hvordan man best kan forholde seg til dette?

Han skulle visstnok ringe i dag eller i morgen.

Kjenner jeg er litt spent ja hehe.

Hva er klokt å si og hva burde man ikke si? Litt usikker gitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke blitt oppsøkt av hodejeger, men man skulle jo tru at det var du som hadde makta da, at det er de som skal jobbe for å få deg med. Så jeg hadde tatt det ganske rolig.

Forøvrig skulle jeg øsnke jeg ble oppsøkt av en dusørjeger. Det hadde vært stilig. knis.

Skrevet

haha turbomaria... den var lattis...

Han har allerede ringt hoho.... herlig....

Skal møte dem om 2 uker... guri ...spennende....

Gikk kjempebra... kort men saklig telefonsamtale.

Skrevet

Jepp :))

Min samboer ble bokstavelig talt headhunta.

Han er en ekspert nåe det kommer til akvarium,fersk vann.

Og var stadig innom en zoo butikk her hvor vi bor..og mange ganger så var det vel han ble stående å fortelle hva det og det var.. og noen ganger måtte han rette de opp ved noen feilnavning av noen arter.. hehe..

Men ja, han ble headhunta av sjefen der. og de ville at han skulle begynne å jobbe der. Nå har han jobbet der noen mnd og er allerede mnd ansatt, og den som jobber mest og kan mest der borte.. så får bli med på de beste kursene.. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...