Villa Perlesukker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Har vi fått en ny knapp? Rapportere innleg... egentlig bra spør du meg Men tipper de får det travelt her gitt.... hihi....
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jupp, ny knapp. Knapp er gøy! Tøy og bøy!
Mammaen til Isak Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Ja vi har visst det Kanskje det blei greia i stedet for brukermoderatorer?
Villa Perlesukker Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Tror det er mye bedre å ha det slik.... Hvordan går det med palmesus og mammaen til Isak? Her har jeg en skikkelig sløvedag i dag... burde vasket vindu men klarer bare ikke haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Joda, palmesus sitter nå her da, tiltaksløs og jævlig. Været er knall, sola skinner, det er godt og varmt...og jeg skal gå å sove, rett og slett! Trøøøøøøøøtt!
Mammaen til Isak Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Sitter nå her å glor Har ikke spist frokost engang. Makan til latskap. I helga skal jeg på jobb, så håper på å få litt energi av det ;o) Vinduer ja, du måtte nevne det lissom? De ser fortsatt ikke ut. Eller jeg har begynt da, men det viser seg at jeg må ta de fler ganger. Huset stod tomt leenge før vi flytta hit i vinter. Trur ikke de har sett såpevann på årevis. Utakknemlig jobb..... Ellers så er jo endeeeelig sommer'n kommet jo! Deilige 20 grader i skyggen her i dag. Ulempen med å bo i skauen, er all den forbaska myggen og knotten- jeg er oppspist!*buhu* Ingen som har noen gode tips mot å ikke bli spist opp vel?? eller kløe?? Du da fru gulesider, ser det er dykking på gang!! tøffe dama!
Verbena Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 også har vi fått aktive linker tenk! Det tok bare 300år! =P http://www.vg.no/ Sikkelig fancy greier her i dag gitt. Og jeg kommer til å treffe rapporterer knappen istede for svar på innlegg knappen minst 20ganger om dagen fra nå av!
Villa Perlesukker Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2010 Mammaen til Isak jeg hater også vindusvasking men men noen må jo gjøre drittjobben også hihi.... Den myggen er et herk altså ...jeg har bare funnet ut at jeg må leve med det faktum at jeg er den som blir stukket mest av hele flokken sukk.... Og det er dykking på gang gitt... gruer meg sinnsykt men gleder meg til å se ansiktsuttrykket på gulesider når han sjekker veggen min og ser oppdateringer fra prøvedykking fniiiis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå