Gå til innhold

Når en mann virker for god til å være sann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått verdens herligste kjæreste, han er utrolig snill, romantisk, kjekk og elsker meg, og kommer godt overens med barnet mitt.. Men jeg synes han er bare for GOD til å være sann, det må jo gjemme seg en psykopatisk mann bak masken eller jeg spør han stadig "hva er ulempene med deg da??"...

Noen som hadde det sånn i begynnelsen at mannen virket så perfekt på alle måter og alt virket for godt til å være sant?

Skrevet

Jepp, og det har stemt hver gang.

Skrevet

Hva var tegnene hos dem da?

Skrevet

følte deg også sånn.. men han er heldigvis sann:) Vært sammen i 1 1/2 år og har det flott!!!:o)

Skrevet

Ja, min mann var sånn.

Super på alle måter, ga meg tusen komplimenter om dagen, var super mot datteren min, forgudet meg!

Vi kunne ligge i senga og prate om alt og ingenting i timesvis, snakke i telefonen til langt på natt.... jeg var så lykkelig!

Nå er vi sammen på 4.året, og mye har forandret seg. Jeg elsker han enda, han er en flott mann. Men vi har hatt våre krangler, vi har nesten flyttet fra hverandre opptil flere ganger. Nå sitter jeg og lurer på om det er verdt det... han er ikke det han en gang var, uten at det betyr at han nå er null verdt. Han har bare endret seg...

Skrevet

ja, har hatt det slik.

Han har sine negative sider også, det er at han er veldig sta og bestemt. Den egenskapet gjorde at jeg ble enda mer skeptisk.

Men vi har vært sammen i flere år, og hvis han er psykopat er han utrolig god til å skjule det .-p

Skrevet

Jeg har jo merket sånne små ting som han kan være litt sta, gjerrig osv.. regner med jeg vil få se mer av de sidene senere:)

Han liker heller ikke pengeforbruket mitt, feks a tjeg kjøper dyre vesker til flere tusen osv.. snakker mye om at jeg bør være fornuftig og tenke på framtiden :P

Hi

Skrevet

Da var han jo ikke "for god til å være sann". han hadde jo negative egenskaper som gjorde deg skeptisk.

Skrevet

At han klager på pengeforbruket ditt er kanskje en fordel, hvis du har for vane å kjøpe så dyre vesker. Høres litt hull i hodet ut spør du meg spes hvis du er alenemor.

Skrevet

Det er vanlig at alt ser rosenrødt ut i begynnelsen.

Jeg ville også syntes det var grusomt hvis min kjære kjøpte vesker til flere tusen kroner stykket. Det ville faktisk ha fått meg til å vurdere forholdet på nytt :-)

Skrevet

Hva var det som endret seg, da? Hva gjorde at dere nesten flyttet fra hverandre?

Skrevet

vi har også kranglet en god del, men tror mye har med min selvtillitt gjøre. Jeg føler at han er for god for meg, og jeg har gjort meg selv litt underlegen. Det har skapt en del krangler. Men i det siste har det blitt mindre av dem også.

Selv etter 4 år så gir han meg haugevis komplimenter med mening (det er ikke bare noe han sier i løse luften, han begrunner komplimentene også), er støttende på alle måter og fortsatt den dag i dag så forbauser han meg på en positiv måte. Sier mye klokt og er veldig reflektert. Han er ung, men fortsatt høyt respektert på jobben, fordi han er så dyktig, engasjert og god til å prate for seg.

Det at han var så god til å prate for seg var kanskje det som gjorde meg mest skeptisk. Psykopat tenkte jeg med en gang.

Men han er fortsatt bare herlig god.

hilsen anonym 11:22

Skrevet

Tegnene hos "mine":

- Masse sjarmerende uvaner, som senere ble det mest plagsomme i verden!

- Masse selvironi, som senere utviklet seg til ingen ironi i det hele tatt, med mindre det var på min bekostning.

- Virket veldig reflektert og flink med penger, men egentlig tvers igjennom gjerrigknark til tusen.

And so on..

Skrevet

Han høres jo veldig fornuftig ut da. Hva skal du med vesker til flere tusen?

Skrevet

Jeg har råd til det..

Han har også god økonomi og pleide å kjøpe dyre designer klær, men han klarte å jobbe med selvtiliten sin som jeg gjør nå.. trenger ikke dyre ting for å være flott :)

Skrevet

Jeg hadde ikke kunnet tenkt meg å bli sammen med noen som kjøper vesker for tusenvis av kr, men jeg er ikke det minste psykopat av den grunn.

Skrevet

Det mest idiotisk argumetet jeg ser for sløsing er "Jeg har råd til det..." Hvor overflatisk går det an å bli?

Skrevet

Min mann virket alt for god til å være sann, og nå 11 år senere er han det fortsatt. Men vi er gift og jeg har vent meg til at jeg har en mann som er for god til å være sann.

(ps. han legger sokker under stuebordet da.....)

Skrevet

Nei har egentlig opplevd at de fleste har vært midt på treet. Aldri rukket å bli imponert før det ble slutt. Men med mannen min som jeg har vært sammen med i mange år syns jeg han var en umoden dust de første 2 åra, men han har forandret seg til det bedre.

Spørs jo hvor lenge dere har vært sammen da. Noen vil jo vise seg fra sin beste side i begynnelsen, mens de etterhvert blir mer seg selv

Skrevet

Finnes det noe argument imot å kjøpe vesker til flere tusen dersom man har råd til det, bortsett fra at du synes man skal la være?

Skrevet

Tja, med så mange millioner som sulter i hjel her i verden så greier du kanskje selv å tenke litt lenger enn din egen nesetipp?

Skrevet

Mannen min har alltid vært verdens beste.

Skrevet

Godt poeng, 11:36. Synes bærkorga virker rimelig blåst i huet i de fleste innleggene sine.

Skrevet

Du er såpass dum, ja.

Regner med at du handler alle klær på fretex eller syr selv av resirkulerte striesekker, dyrker maten din selv og ellers er eksklusiv first price-kunde - og at du ikke bruker en krone mer enn nødvendig på noe som helst her i livet? Det er jo tross alt sløsing. Eller er du den eneste som får lov til å definere begrepet sløsing, og hva som er lov og ikke?

Tror du at barna i Afrika blir mette av at HI her lar være å kjøpe dyre vesker? Eller er du seriøst av den oppfatning at hun heller burde gi hele sitt overskudd til sultrammede? Regner da med at du følger din egen idiotiske oppfordring og gjør nettopp det?

Til slutt vil jeg opplyse det mørklagte tomrommet i toppetasjen din om at det er fullt mulig å både kjøpe dyre vesker og støtte veldedige organisasjoner.

Skrevet

"Eller er du seriøst av den oppfatning at hun heller burde gi hele sitt overskudd til sultrammede? Regner da med at du følger din egen idiotiske oppfordring og gjør nettopp det?"

Eh, ja, jeg gjør faktisk det!

Ikke HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...