Gå til innhold

Skryteinnlegg av min snuppe :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har snuppa på 3 vært bleietørr natt og dag i 1 mnd uten uhell, Ingen uhell om natten eller om dagen. Jeg er så stolt av henne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Utrolig bra... og herlig når de er over bleiestadiet slik at man kan starte med neste baby kniiiis

Skrevet

Så flink ho er!! :o)

Så det er liv i dere? Lurte på om jeg måtte sende ut etterlysning snart :P *fnis*

Skrevet

He he, jupp, men begynte med 2 nye bleiebarn i januar jeg da, så det er godt å slippe 1 bleiebarn :-)

Skrevet

Ja så vidt mamman til Isak, :-) Vi har slitt med nettet, er noe herk å bo på landet :-) Er sist på strømnettet og sist på kabelnettet. Alt er bare perfekt,

På julaften bergner jeg 2 timer lengre steketid på ribba enn andre trenger. Hurra, Ringerikskraft var å målte strømnettet, de kunne ikke skjønne hvorfor jeg klaga, det var bra når de var der!! Midt på dagen da alle er på jobb! Så klart det er på topp da. Hallo jeg bruker 1 time på å koke poteter, Blæhhh!!

Da var jeg færdig med å klage, :-)

Alt bra med deg vennen??

Skrevet

Hehe,jeg vet alt om å bo på landet :P eller at ting går i mot.....Teite Ringerikskraft, du får tvinge de til å komme på julaften :o) eller om ikke annet, enn ettermiddag ved middagstid! ;o)

Jooh, det går bra her med oss. Alt er som det pleier. Vi har fortsatt ikke vann. Hatt en tredje rørlegger her nå, og han gav oss endelig noen gode tips så nå er det bestilt ny pumpe. Vi håper håper den passer!!

Ellers går det i jobbing for den bedre halvdelen. Jeg er friskmeldt 50 prosent, så jeg jobber litt igjen. Og lille sjefen har det strålende.

Men- og bo uten vann går meg på nervene, det samme gjør sv.mor, ho tar bare helt kaka! Ikke bare bare.....Jeg har mye innstengt kjenner jeg, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...